![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() -2v
|
|
||||
|
||||
![]()
12 vuotta nuorempi vaimo löytyy
![]()
|
||||
|
||||
![]()
7v on tainnu olla täällä maksimi.
Ystävät hyvät, ikä on vaan numeroita. Peruukin alla on se, mikä ratkaisee. Niin no ja siellä lompakossa tietty.... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nuoret on notkeita..
|
|
|||
|
|||
![]()
12 vuottahan tuota on...
|
|
||||
|
||||
![]()
Olen yhdeksän vuotta lähempänä aikuisuutta, kuin minua huomattavasti kauniimpi, meillä vakituisesti asuva henkilö, joka ei ole sukua minulle.
|
||||
|
||||
![]()
11 vuotta nuorempi toi on, painaa aika tarkalleen 1/3 siitä mitä mä, ja on 40 senttiä lyhyempi :-D
|
||||
|
||||
![]()
2 kk vanhempi
![]() kyllä se audin mies oli minusta oikeassa ku vertas naista autoon! Sama asia! Aluksi on hirvee himo että tuo pittää saaha! Ensimmäiset vuodet pittää olla koko ajan hipelöimässä! Joka vuosi ajot vähenee pikku hiljaa joka johtuu siitä että vikaa alkaa ilmaantuun. Autoissa remonttia ja naisissa pää kipua ym joka haitaa käyttöä autoa alkaa iän myötä menettään ryhtinsä ja muotonsa kuten nainenkin! iän myötä alakaa kiinnostaan enemmän ja enemmän naapurin autot ja naiset sen myötä pitää taas alkaa kiertelemään ja etttimään nuorempaa! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ...Niin hepposesti menee lusikat jakoon nykyään muutenkin... Että eikös se ole sitten suoraan verrannollinen sen auton ulkonäkö/toimivuus siihen pirttihirmuun siellä kotona.. Vaikka meillä tosin ei yhtä niin hirveen näköstä/kuntosta naikkosta tästä talosta löydy joka vetäis vertoja noille rotiskoille tossa pihalla ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tarinan opetus on hankkia itelleen riittävän painava emäntä, jotta saadaan niin paljon pelivaraa, ettei kolminkertainen paino vaan voi toteutua. |
|
||||
|
||||
![]()
eix se oo nii et yks nelikymppinen kannattaa vaihtaa kahteen kakskymppiseen???
![]() no eipä vais, itte oon parempaa puoliskoa 9v vanhempi. ja ihan mukavasti on menny 16vuotta. ei oo moittimista.
|
||||
|
||||
![]()
No ei toi allekirjoittanutta painavampi ja 30cm lyhkäsempi emännyskään pitemmän päälle hyvä ole.. Selkä valittaa jo muutenkin ja altavastaajana vielä enemmän
![]() ![]() Niinjoo, emännys 25kk nuorempi. |