Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 23.10.2009, 19:43
nocvolk:n Avatar
nocvolk nocvolk ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.10.08
Sijainti: Йоэнсуу, Западно
Viestit: 236
Thumbs down

v***u,taidan rueta täyspäiväseks natsiks...
__________________
-----------------------------------------------------------
Belarus,se ainoa oikea tankki
Хочешь мира ?- готовься к войне!
----------------------------------------------------------
Itä-Suomen Offroad Yhdistys ISORY Ry
----------------------------------------------------------
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Haaveista totta HJ alla... romurauta Maasturiprojektit 140 25.04.2011 22:27
voiko olla totta ? 4x4opel Tekniikka & Jutustelu 13 26.10.2007 22:13
Unelmista totta Humu Tekniikka & Jutustelu 10 14.01.2004 21:12
Totta vai tarua? MIC4-90 Vuosimallit 1984-1996 0 13.01.2004 02:15
Astrologia on totta! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 15:58


Sivu luotu: 09:30 (GMT +2).