![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#2
|
|||
|
|||
![]() 2l2
joo kansi tulee olemaan 2l2 rautakansikansi.Ja kyllä mulla oli vapari 2l2 rautakannella.eilen pajalla vertailin 2lt alakertaa 2l2:een.veivit oli varreltaan melko samanlaiset tappi oli turbos 3mm paksumpi.selvästi huomaa et kyllä toyotalla on ollu kova tarve saada painoa pois,joka paikasta oli laihdutettu vähän
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Männät on vaparin heikko piste,ja lähinnä pienempien käyntivälysten takia.Rengasurien yläpuolelta kymppi-pari pois halkaisijasta.
Se vaparikin on niin järeä ettei se alakerta porsi kovemmassakaan ahdossa kunhan pakolämmöt pysyy kurissa...Lämpöjen kanssa saakin olla tarkkana,ei se rautakansikaan ole onni ja autuus. |
#4
|
|||
|
|||
![]() 2l2
joo oli se vapari 2l2 mäntä leikkaillutl renkaan yläpuolelta.jos veis ens viikolla lohkon poraukseen mikä olis hyvä välys?
|
#5
|
|||
|
|||
![]() turpo
Jos kerta tekee uusiks ni samal turpoon turpon männät??vuosimallist riippuen,saaks turpottaa??mites ne päästö säännöt taas meni?
|
#6
|
|||
|
|||
![]() 2l2
joo muuten pistetäis turbon männät mutta ne ei sovellu mitenkään 2l2:een ja olis se muutenkin vähän kevyempi alakerraltaan se uuden mallinen.kun tuo edellinen 2lt oli niin maamoottori tyylinen.sais siitä vaikka vähän nykyaikaisemman oloisen ja tuskinpa vauhtipyöräkään tarvii painaa 18kg.mutta vielä alku peräiseen kysymykseen palatakseni.
|
#7
|
|||
|
|||
![]() ???
Eiks se ala kerta oo sama 2l2 ja 2l?? 2l ja 2lt ei oo juuri mitää eroo,MITÄ eroo on 2l2 ja 2l? Muuta ku kansi,ja sil ny ei oo juuri merkityst onks vipat vai ei,noin niinku toiminnallisesti.Vipattomas on pari heppaa enempi alun perin,ei suurta merkityst jos ahtoi nostetaan kuitenki.
|