![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ei se sanonu muutaku että pidä vähintään 1.5 baarii et se pumppu toimii ![]() pro turbolle soittelin tos ja tuli pakosarjasta juttuu ni sano että ei missäänimessä mitän peltipakosarjoja sanovat et heikentää heräämistä mitä pidempi matka turbolle ja et mitä enemmän pakokaasut kerkee viilenee et vakiopakosarjan pitäisi riittää 700 hevosvoimaan saakka.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
vähä miettiny että jos pistäis sinne pumpunkalvolle paineilmalla valmiiks painetta niin pelaiskohan tyhjäkäynti ynnämuut vie. lähinnä jos mettäajos haluais hätäsempää syöttöjen nousua, vaikka kyllä se tollasenaanki pirun hätäseen vastaa kaasuun.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
niin enpäs tiedä jonku pitäs varmaan toikin testata.. tarkalla paineensäätimellä kokeilee mitä tapahtuu
![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Minkä kokoset siivet on Holsetissa, sen verran kuvakulmat vääristää tikkuaskiin nähden.Heräiskös se siiten vakiosarjalla vielä paremmin, kun rakentelin ton "peltisarjan" niin sillä toi 35HX herää sieltä mistä vakio ct26, vai oliko nyt kyse vaan tosta 40 superista.Mut eikös herääminen ole kiinni siitä miten sitä soppaa alusta asti saa vai miten se menee.Mietityttää vaan olenko tehny taas kerran turhaa työtä kokeiluilla.No nyt testattu milloin se vihreä valo syttyy, eli mäen juurelta rauhallisesti kiihdyttelyä ja kolmosella 1200 kierrosta kun valo sytty.
__________________
ilman turboa ja nelivetoa ei ole elämää... Viimeksi muokannut HJ-61 : 23.10.2009 19:56 Perustelu: tekstiä lisätty |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Laita vaan se öljykylpysuodatin.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mahtava projekti kertakaikkiaan! Itellä samainen HolsetHX40 super 16 pakopesällä 60/64 siipikoot mersun OM603 koneessa lisäksi Mynän 7mm pumppu. Omavalmiste pakosarja joka luonnollisesti vähän pidemmillä putkilla. 1-3 sylinterien kollektorin puolella 46mm hukkaportti. Turbo ahdot lähtee nouseen pikkuhiljaa parissa tonnissa ja kun kierroksia on noin 2800 ja ahdot 0,6 sit rupee tapahtuun. Ahtopaineet nousee ihan hetkessä 3 bariin ellei hukkaportti käytössä (on kokeiltu) samassa kierrokset hyvin äkkiä 6000 paikkeilla ja olo on kuin Linnanmäellä
![]() ![]() Miten meinasit toteuttaa hukkaportin vakiopakosarjassa? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
no tollanen ct-26 jossa 4mm isompi kompura siipi niin josain 1700r/min että ei se mun mielestä kauheen alhaalta lähde. samalla kierroksilla suurin piirtein kummallaki pumpulla. johtuen varmaan siitä että ainetta ei tule ennen ahtoja. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Tossa on #12 pakopesä siipikoot 56/65 ja Bossilainen pumppu on jostain 7-8 litrasesta työkoneen moottorista johon säädin vaihdettu, eikä ole mitään ahtopaine vipstaakeja eli soppaa tulee heti kun kaasuun koskee ja tietysti savua jos ruuvia käännetty auki.Ei ole penkissä käyty jospa joskus kerkeis käyttää kohan sais enempi sisään ajettua.
__________________
ilman turboa ja nelivetoa ei ole elämää... Viimeksi muokannut HJ-61 : 24.10.2009 22:39 Perustelu: unohtu tekstiä |
#12
|
||||
|
||||
![]()
siipikoot oli 60/65 pako jos se noinpäin ilmotetaan. itellä ei oo oikeestaan mitään tietoo miten 61 vakio kone ja turbo käyttäytyy kun en sellasella viel kunnolla ajellukkaan. saa nähä miten tässäki käy. eli seuraavaks mun pitää ostaa takas se 61 pakosarja ku menin sen tyhmyyttäni myymään ei tullu taas loppuun asti aateltuu
![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
TDi:lle tee vaan peltisarja oikein jaettuna, ei se ainakaan huonompi oo kuin alkuperäinen. |
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Dodge RAM W250 4x4 Extended Cab 1992 Cummins 5,9TD | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 07.07.2008 13:34 |
Myydään MerCruiser (Cummins) D-Tronic 4,2 L Turbodiesel vm.2003 | Unregistered | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 15.06.2008 12:50 |
M: Dodge 2500 cummins 5.9 | Killer-Wo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 06.03.2008 13:51 |
m:alut japanin jaollaMYYTY | vertti | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 22.12.2007 21:53 |
Dodge Ram 2500 4x4 -95 Cummins | O/M/V Muut | 6 | 11.08.2005 22:27 |