![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Tuskin se kaupan vika on jos asiakas on tyhmä ja ostaa väärää tavaraa. hoojiihin on tarkoitettu hoojiin vanne joka tuli auton mukana kun se ostettiin joskus IDIOOTTI
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja tietenkin tälle herralle/neidille,on tarkoitettu ainoastaan ne lelut jotka ovat olleet hänellä jo syntymästä lähtien mukana.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
pakko kyllä ihan nostaa tää erikseen esille ja ihailla.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ottaako rajusti kiinni siihen satulaan,eli oisko mahdollista sorvilla kyhästä vähän vanteesta siivua pois?
Ja runkonumero löytynee sieltä oikean etupyörän tietämiltä(arvaus). |
|
||||
|
||||
![]() Vanteet
Ei muuta kuin vanteet myyntiin ja siirrä ongelma seuraavalle (näinkö se meni ja sitten "uusi" offari avautuu taas)
Kyllä minä ostin oikeat vanteet, mutta kyseinen palstalainen huijasi minua... Enhän minä mitään väärin tehnyt, ostit sitä vaan mitä myin. Kyllä ei voi luottaa enää kehenkään. Vittu mä tulen käymään kylässä ja syötän sulle nää vanteet. Meillä pohjanmaalla pistetään puukkoon tuollaaaset. perkele tuu tänne saat maistaa savolaista sinnikkyyttä. OFFTOPIC VITTTU, SAATANA Suljetaan tämä topikki. Jätkä ei edes vastaa puhelimeen. Sulla on väärä numero. No tässä etukäteen tiedot miten tämäkin voi vielä edetä, mutta siitä huolimatta HYVÄÄ VIIKONLOPPUA.
|
||||
|
||||
![]() Kävisikö jopa jotenkin näin???!Lainaus:
Sorry. |
|
||||
|
||||
![]()
Ei muuta kuin vanteet myyntiin ja siirrä ongelma seuraavalle (näinkö se meni ja sitten "uusi" offari avautuu taas)
Kyllä minä ostin oikeat vanteet, mutta kyseinen palstalainen huijasi minua... Enhän minä mitään väärin tehnyt, ostit sitä vaan mitä myin. Kyllä ei voi luottaa enää kehenkään. Vittu mä tulen käymään kylässä ja syötän sulle nää vanteet. Meillä pohjanmaalla pistetään puukkoon tuollaaaset. perkele tuu tänne saat maistaa savolaista sinnikkyyttä. OFFTOPIC VITTTU, SAATANA Suljetaan tämä topikki. Jätkä ei edes vastaa puhelimeen. Sulla on väärä numero. Voi vi..u teitä... ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja joo kyseinen kotelo ja hieman akselin takana, näin sano toyota. |
|
||||
|
||||
![]()
joskus laittelin hj:hin aluvanteita ja hipsi muutaman millin kiinni jarrusatulaan, niin raakasti laikkakoneella siivu jarrusatulasta pois. taitaa olla reilusti rautaa niissä sylinterien kulmissa...
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ-40 Avo ja miten??? | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 06.06.2013 23:54 |
Kuinkas sitten kävikään | Rotta-Racing | Chit-Chat | 3 | 07.07.2008 10:05 |
Miten uudet vanteet kannattaa maalata? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.09.2007 08:25 | |
miten noi menee... | las-c | Chit-Chat | 24 | 12.01.2005 18:03 |
Miten saa alkuperäiset alu vanteet uuteen loistoon | Yleiset | 18 | 28.11.2004 21:16 |