Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 19.10.2009, 07:15
mikok mikok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.09.09
Sijainti: eteläsavo
Viestit: 152
Perusasetus

En ymmärrä kyllä mistään keskitasauspyörän lukituksista mitään. Ainaki se toimii samalla tavalla periaatteessa ku vanhakin, nelikko vain kytketään siitä napista. Ei tossa kyllä ole mitään tekemistä millään alipainneella. Juu voishan sen ittottaa mutta reikä mistä se mennee laatikkoon on melko alarajassa. Öljyt tulee taas sit pihalle. Auto on kuiteki jatkuvassa ajossa. Ois kyllä ollu kiva repiä se pois ja tutkia pöydällä ajan kanssa mut sit ajaminen on unohdettava.

Aika laatikko on kyllä tullu hommaattua. Hitto ku tuo englanti on aika heikkoa ni tosta tekstistäkää ei paljoa näin pikasella lukemisella ymmärtäny.

Niin ja kardaani yms kyllä kaikki lähtee oikeista paikoista ku teki vaa pienen jatkolaipan välii et sai tukilaakerin käymää pohjaa...

Tietoa janotaan...

kiitos vinkeistä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Daihatsu charaden perään toyotan laatikko sakari65 Tekniikka & Jutustelu 4 10.06.2009 14:30
o: 5-vaihteinen laatikko toyotan k-moottorin ... puskajussi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 01.01.2008 17:22
O: Vajaavetoisen Toyotan laatikko Ahosensetä O/M/V Muut 2 08.11.2007 09:56
M:YYTY Toyotan 4K-kone ja 4-vaihteinen laatikko Suzuyota O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.10.2006 10:05
O: sj 413 laatikko suzka O/M/V Muut 0 12.11.2003 13:14


Sivu luotu: 10:58 (GMT +2).