Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #28  
Vanha 20.08.2003, 07:03
HiluxMan:n Avatar
HiluxMan HiluxMan ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 926
Perusasetus

No niin. Joo 4Runnerihan perustuu Hiluxiin, näin voipi sanoa. Illalla kattelin sitä takapään tasauspyörästöä. Siinä on umpikotelo, halkeaa kahtia kun avaa pultit, sisällä molemmissa reunoissa kitkalevyjä keskellä 4 pientä tasauspyörästön ratasta. Periaatteessa samanlainen kuin V6-perä, jossa ei siis ollut kitkalevyjä, vaan ns. open differentiaali. MUTTA, en menisi sanomaan puolesta enkä vastaan mikä versio lokkereista sinne sisään voisi mennä. Olisi oltava kamat pöydällä ja kokeiltava.
On hyvä tietää myös sellainen asia, että 4-sylinterinen lukko tulee täydellisempänä, eli siinä on mukana myös ne vetoakseleiden päähän tulevat, tasauspyörästöstön vastaavat rattaat korvaavat osat, kun taas V6-lukossa käytetään niitä alkuperäisiä rattaita. Niiden hammasmuoto käy kai sen verran passelisti lukon hampaisiin.
Eli yhteenvetona asia ei tainnut ainakaan tulla yhtään selvemmäksi. Joku varmaan on asiaa kokeillut, kun vaan sattuisi lukemaan tätä foorumia.

HiluxMan
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: HJ-60 -88 100% lukot juhasiren O/M/V Ajoneuvot 5 10.06.2007 23:42
Kam lukot ? RST Tekniikka & Jutustelu 25 21.11.2005 22:00
BJ:n lukot tmato Tekniikka & Jutustelu 7 16.01.2005 23:01
HJ:n lukot...? asko Tekniikka & Jutustelu 7 05.12.2004 19:14
lukot Tekniikka & Jutustelu 0 27.05.2003 19:44


Sivu luotu: 19:49 (GMT +2).