![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() itsellä sama vika! seisoi pitkään ja sen jälkeen ei oo pelannu ![]() itse mietin "ryyppyä" kun muuten pelaa normaalisti? vielä tuossa on akut riittäny sahata ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Onko ihan samat oireet?
Sen tiedän että tuo oli ollut merkkihuollossa (valohoidossa?) ja siellä oli ventiileitä säädetty, MUTTA ed.omistajan mukaan olivat siellä sanoneet ettei niillä ole sopivia paloja että olisivat saaneet "ihan kohdalleen" ![]() Tämän jälkeen oli kuulema toiminut jonkun aikaa. Mutta miksi ihmeessä maksaa työstä jota ei oltu tehty loppuun jos ei ollut sopivia paloja?? Merkkihuollossa ![]() Yhäkään en jaksa uskoa tuohon venttiilivikaan...no ennenkuin joku sen täällä sanoo ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
samat oireet.. vika on jossain rikastinpiirissä uskoisin en ole itse jaksanut vielä tutkia. ei se ainakaan itsekseen poistu vuodenpäivät tehnyt samaa
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hmm...eikös rikastinpiiriä tms ohjaa ruiskun ohjausboxi joka saa taas tiedon moottorin lämpötila-anturilta? JA missä tuo anturi runnerissa sijaitsee? Siinähän on erikseen tietty lämpömittarin anturi ja sitten tuo ohjausanturi ja niitä on vissiin neljää erilaista?
Ja kiitoksia vastanneille,lisää arvauksia/tietoa kaivataan ![]() T |
|
||||
|
||||
![]()
juu ei toimi oma lämpömittarin anturikaan! se on imusarjassa lähellä tulipeltiä liekkö siellä sit vika tai seuraus??
|
|
||||
|
||||
![]()
Epäilisin itse että kans että vika löytyy sieltä rikastimesta. Omassa autossa toimii ihan normaalisti eli kylmällä käynnistettäessä käy 2000rpm kunnes kone lämpenee vähän. itellä oli joskus 2.8 v6 passat ja siihen ilmes saman tapainen vika. Kylmånå ja lämpimänä lähti hyvin käyntiin mutta jos kone oli ns. Haalea niin hulvas pentsiiniä ihan älyttömänä ja ei vittu räjäyttämälläkään käyntiin. Vika löyty jostaki anturista joka tunnistelee lämpöjä
|
|
|||
|
|||
![]()
Yap...nyt alkaa haista että ollaan lähellä ratkaisua
![]() Onki minun mielestä tuossa on kaksi anturia,mittarille ja ohjaukselle oma? Eli missä toinen ja kumpi sitten ohjaa rikastinta.Vaiko molemmat ![]() Pikaiseen vilkaisin motonetin saittia ja siellä tarjoiltiin eri värisiä (lie lämpöarvot tms merkitty eri värein) antureita, joten eri vuosimallin myllyissä sitten käytetty erilaisia tunnistinantureita luulen. T |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty 4Runner 3.0 V6 -90 | Hammer__ | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 27.05.2009 14:35 |
Myydään 4RUNNER -90 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 03.04.2009 22:52 |
Myyty 4Runner Vm -90 3.0 V6 | Offijäbä | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.03.2009 12:04 |
4runner | EEmeli121 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 08.08.2007 22:21 |
M.4RUNNER | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 20.03.2006 21:47 |