Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #376  
Vanha 24.09.2009, 11:59
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Punnitus 23.9.2009 NCC soravaaka. Naru ja koukut puuttuu vinsseistä, tankki täys, bikinitopilla ja rauta puoliovilla.

Kokonaispaino tasan 2000kg joka on sama kuin vuosi tai kaks sitten. Muutoksia on tullut siitä mm. +rautalokarit, +rautapuoliovet, + räikkäwarn peteineen,boxeineen ja piuhoineen, + öljypohjan panssarointi, + hd kardaanit, -ulosotto, -mekaaninen vinssi, - vinssin kardaani -keulaa lyhennetty.


Kokonaispaino 2000kg


Keulapaino 1040kg


Peräpaino 940kg


Eli ei muuta kun suunnittelemaan... TGn 18mm 1-1/4" Creeper jointsejakin olis laatikollinen jemmassa. En tiä olisko välivuosi paikallaan et sais rakenneltua rauhassa...

Foxin pro series 2.0 14". Kuvas testis liian lyhyet QA1 12-200 jouset jotka olis muuten ylitsyt jos joku tarvii.


Nii ja uusi turakkipuhallinväpyvi tarjoaa kostean lehmän henkäyksen tuulilasille...


Sit joskus kiroilin kun vedenpitävät led takavalot oli puolillaan vettä. Nyt purin niin siinä onkin toi led yksikkö tiivis mutta sen ja "ulkolasin" väliin pääsee vesi. Eli akvaarioefekti on vain silmänlumetta.


Muutakin pikkupuuhastelua on tullut tehty mm. takaosaston sähköt siistitty ja laitettu jopa sulakkeita, edestä kojelaudan alta siirretty kaks sulakeboxia kojelautaan ja laturille vedetty noin 3x paksumpi latauspiuha kuin aikaisemmin. Lisäks konehuoneessa piuhat vedetty moottorinmyötäisesti ylös ettei risut vie mennessään. Samalla poistettu varmaan 20m turhaa alkuperäistä piuhoitusta.

Viimeksi muokannut mikjus : 24.09.2009 12:03
Vastaa lainaten
  #377  
Vanha 25.09.2009, 14:14
Eetza:n Avatar
Eetza Eetza ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.06
Sijainti: Hämeenkoski, Finland.
Viestit: 654
Perusasetus

Mites... meinaakko koittaa muuttaa sen tuulilasin muodon ja akkujen sijainnit... ni ja sit uudet renkaan (siis loput 3kpl)
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä,
etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi.
Vastaa lainaten
  #378  
Vanha 25.09.2009, 15:08
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eetza Näytä viesti
Mites... meinaakko koittaa muuttaa sen tuulilasin muodon ja akkujen sijainnit... ni ja sit uudet renkaan (siis loput 3kpl)
Renkaita ja niitäkin vain ehkä lukuunottamatta tuskin muutoksia tulee. Akkuja ei voi oikein siirtää kun ei tiedä mitä pohjan alla on tulevaisuudessa. Tai sit ne akut pitäs vaan siirtää pyöräkoteloiden päälle johonkin kohtaan jossa olis tilaa. Olisiko se lie hyvä idea tai edes mahdollista? Täytyy tutkia. Finland Trophyn jälkeen kuitenkin nakkaan jo kovan katon tai tigertopin päälle ja siirrytään "talviteloille".
Vastaa lainaten
  #379  
Vanha 27.09.2009, 15:03
-Juuso-:n Avatar
-Juuso- -Juuso- ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.07.08
Sijainti: 05 area Finland
Viestit: 476
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Renkaita ja niitäkin vain ehkä lukuunottamatta tuskin muutoksia tulee. Akkuja ei voi oikein siirtää kun ei tiedä mitä pohjan alla on tulevaisuudessa. Tai sit ne akut pitäs vaan siirtää pyöräkoteloiden päälle johonkin kohtaan jossa olis tilaa. Olisiko se lie hyvä idea tai edes mahdollista? Täytyy tutkia. Finland Trophyn jälkeen kuitenkin nakkaan jo kovan katon tai tigertopin päälle ja siirrytään "talviteloille".
Ettei tässä "talviteloille" jäämisessä käy kuin Gaz 69 millä kilpailitte??
__________________
www.pahama.com
www.zeppo.fi/
Vastaa lainaten
  #380  
Vanha 28.09.2009, 08:47
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Juuso- Näytä viesti
Ettei tässä "talviteloille" jäämisessä käy kuin Gaz 69 millä kilpailitte??
Ehheeiii. Talvitelat tarkoittaa vain sitä että päälle tulee luultavasti kovakatto ja ehkä jotain muuta fiksailua tiedossa. Olis vaan noita muitakin ikuisuusrojekteja jonossa.
Vastaa lainaten
  #381  
Vanha 02.10.2009, 11:25
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Finland Trophyyn kun tein pientä huoltotarkistusta niin...

Martackattiin lyhyen puolen vetari kun Turaoffissa laitettiin täkkäämätön varavetari paikalleen jolloin murroksen sisään jäi se veemäinen uloin sokka. Nyt arvottiin taas tuon täkkäyksen paikkaa ja nyt se näytti olevan 41mm vetarin päästä. Jossain jenkkipalstoilla on mainitty mitta 1,5" (38,1 mm) mutta tämähän on aina mitattava tapauskohtaisesti. Omassa varmaan napojen kääntökin on saattanut muuttaa lukemaa. No nyt on taas kuten ennenkin ja jos joskus tikku katkeaa niin vaihto on nopeampaa. Samalla vaihdoin vetarin stefan (10€) joka oli vähän ottanut hippaa kun tikku katkesi.

No kasasin etupään ja kun liftillä nostin renkaasta niin olipa outo klappi. Tutkimaan vikaa ja olkalaakeri apparinpuolelta yhäältä aivan holo. No Toyotalta ostamaan uudet karmeeseen 30€ kpl hintaan. Ylempi laakeri oli ihan ruosteessa ja aika kuivana pyörinyt. Ei saa selvästikkään voitelua kun vaseliinit huuhtoutuu pois. Tähän on keksittävä joku rasvanippa patentti. Eli porattava labsin ohjausvarteen rasvakanava ja nippa. Hieman kyllä hankala toteuttaa mutta tutkitaan.

Sitten olin jo aikaisemmin kattonut että laatikon kannatinkumi näyttää kovin oudolta ja laatikkopaketti koko ajan vaan laskeutuu alemmas kohti panssaria. Tai itseasiassa käsijarrulevy oli jo lähes syönyt itsensä panssarin läpi. No aika huonossa hapessa toi puslajuttu sitten olikin ja onneksi tuli vaihdettu muuten olis varmaan rivahtanut aika piakkoin. Haljennut melkein täysin ja vääntynyt ihme muotoon.



Vastaa lainaten
  #382  
Vanha 02.10.2009, 11:56
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Mitäs tarkoittaa täkkäys? Mitä silloin tehdään vetarille.
Ikuna kuullukkaan moisesta autoista puhuttaessa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #383  
Vanha 02.10.2009, 12:33
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Mitäs tarkoittaa täkkäys? Mitä silloin tehdään vetarille.
Ikuna kuullukkaan moisesta autoista puhuttaessa.
Eli hitsataan vetarin murikan pään booriin nööli joka estää vetarin liukumisen liikaa perän sisään että vetarin stefapinta pysyy stefan kohdalla eikä ruiki öljyä pihalle. Tällöin voidaan siis jättää vetarin uloin sokka kokonaan pois (kuvassa vihree teksti). Eli kun jotain rivahtaa niin on helppoa irroittaa vetari murroksesta. Jenkkikikka jonka on Marlin crawlerin perustaja aikanaan ilmeisesti keksinyt ja siitä tuo martack nimitys.

Vastaa lainaten
  #384  
Vanha 02.10.2009, 12:42
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Kiitos.
Tuohan säästää remontissa paljon hermoja ja lekallekin vähempi töitä.
Mittaus aikavievää mutta täytyypi kokeilla vara-akseleihin tuota.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #385  
Vanha 02.10.2009, 14:29
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.711
Perusasetus

merkkaus on hyvä juttu, purkamista kyllä nopeuttaa mutta kasaaminen voi olla välillä melkoista pilkkimistä ja arpomista kun murros ja vetari ei pysy yhdessä. kaikissa tapauksissa merkkaus ei ole kuitenkaan välttämätöntä, mulla on edessä timo-arppi ja murroksina lonkkarit ilman sisempiä lukkorenkaita, vetari ei mahdu liukumaan niin paljoa perän sisään että sillä olisi mitään merkitystä.

tollukalla taasen on sähälukko niin siinä vetari mahtuu karkaamaan perän sisään niin paljon että vetari poistuu murroksesta, tämä käytännössä todettu molemmin puolin....

mutta tuohon ylemmän olkalaakerin rasvan puutteeseen voi kokeilla että pistää jotakin öljyä sopivasti pyörimään vassujen sekaan, ja ei vesikään pääse leikkauttamaan pyörän laakereita niin helposti kun notkeempaa seassa. ja öjly juoruaa samalla heti jos pyöränlaakereiden stefa vuotaa. esim. täykevennetyissä taka-akseleissa ei täällä eräät käytä ollenkaan vetarin stefaa....ja tääkin juoruaa heti jos vetarin pultit on päässeet löystymään.

lisäksi kulhon orkkisrasvakorkissa jos on nippa, niin rässätessä kun kääntää renkaat vinoon niin vassut osuu kääntökuulaan ja nousee vähän paremmin ylämäkeen.
Vastaa lainaten
  #386  
Vanha 02.10.2009, 15:41
Tollukka:n Avatar
Tollukka Tollukka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 31.07.03
Sijainti: Leppävirran saarivaltion, mantereen puoli
Viestit: 427
Perusasetus

Sähölukko tarvii kitkalukittimen ristitapin ennenkuin tikku sopii liian pitkälle...
__________________
Elämässä pitää olla luksusta, hiluksusta.
Vastaa lainaten
  #387  
Vanha 08.10.2009, 12:58
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Silloin tollanen martakki voi olla hankala jos vaihtaa murroksen niin että purkaa koko navan irti irroittamalla ne olkajutut. Itse en sitä tapaa suosi koska se on mielestäni hiton hankala. Normikautta kun purkaa niin toki irroitettavaa on enemmän mutta kun on oikeat työkalut ja muutama juttu kuten jarrusatulan letku fiksattu tietyllä tavalla niin on helppoa ja murros tai tikku vaihtuu varmaan 20 minuuttiin. Olkalaakereita vaihtaessa tosin purin navan kokonaisena ja ei siin muuta ongelmaa ollut kun että ne hiton laakerit meinas vaan aina tippuilla ennen kun sai sen navan nylpytettyä paikalleen.

Meni perskele tuulilasi sellaseen kuntoon Finland Trophyssä et uusi pitää duunaa. Eilen yritin varovasti yhestä varaosa autosta irrottaa ehjää lasi mutta viime metreillä se sitten perinteisesti halkes. Ihan vitun vaikee se on irrottaa ainakin kun ei osaa Meinasin ekana vaihtaa koko karmin mut se olikin sisäpuolelta täysin läpimätä. No ei sit muuta kun uutta lasia kehiin. Soitin jo yhteen mestaan ja irtolasi maksais 100€ ja laitettuna 140€. Ompa kallista mutta uskaltaako itse laittaa. No kerran se lasi on itse vaihdettu ja sillon ainakin onnistu. Täytyy nyt toi karmi vaan oikoa vatupassin kanssa ja sitten kokeilla. Polykarbonaattikkaan ei taida oikeen tuulilasina menestyy.

Sit aattelin kysellä 1-1/4" UNF kierretappia ja joo löytyy mut verottomat hinnat oli jollekkin mallinen 146€ ja läpireikätapille 120€. Aika kallis tappi juu tai sit vaan köyhästä tuntuu siltä.


Viimeksi muokannut mikjus : 08.10.2009 13:03
Vastaa lainaten
  #388  
Vanha 08.10.2009, 14:20
pkarlstedt:n Avatar
pkarlstedt pkarlstedt ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.04.05
Sijainti: Riihimäki
Viestit: 470
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Sit aattelin kysellä 1-1/4" UNF kierretappia ja joo löytyy
No täältä:

http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_t...All-Categories

- p
__________________
Life's a bitch,
and then you don't die.
- Vanha vampyyrisananlasku
Vastaa lainaten
  #389  
Vanha 08.10.2009, 15:50
tepa78:n Avatar
tepa78 tepa78 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 13.01.08
Sijainti: salo, .
Viestit: 1.028
Perusasetus

Lasiliikkeestä kyselemään, leikkaavat mallin mukaan, niillä on luultavasti tuollaista laminoitua lasia siellä. Viimeks ku omaani ostin niin tais 40€ maksaa.
Vastaa lainaten
  #390  
Vanha 08.10.2009, 16:34
jeeppi-eki:n Avatar
jeeppi-eki jeeppi-eki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.05.04
Sijainti: keminmaa, Finland.
Viestit: 976
Perusasetus

Paikallisessa lasiliikkeessä teetetty työkoneisiin lasit ja saa tummennettuna jos haluaa. Eikä ole hinnankiroissa ollu.
__________________
muistaakseni en ole koskaan ajanut ylinopeutta..
Vastaa lainaten
  #391  
Vanha 09.10.2009, 16:46
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Tässä Jeeperin hakkista asentaessa ja giniä litkiessä hieman päivitystä. Alkukevennyksenä perus toyota tuulasin kehys. Tästä yritin irrottaa lasin mutta se halkes. Kuitenkin laitoin sitten sen haljenneen lasin kii berttaan kun se ei maksanu mitään ja kun lasi on symmetrinen niin pyörittelin vaan sen sellaseen asentoon et halkeama ei ole kuskin edessä Mun säkällä se hajoo riskiretkellä kuitenkin.




Helppoa on kovan katon vaihto nykyään. Datsuni työskentelee.


Ja ihme ja kumma se istuu paikalleen aika nätisti. Snorkkelii täytyy vähän lyhentää niin menee lipan alle.


Sit räikän kimppuun ja erikoinen ääni purkaessa johtuu tästä.


Ei oo neulalaakereita enään. No oli tossa ison rattaan päässä mutta pari laakerii oli haihtunut ilmaan. Vittumainen kun tohon ei kuulemma saa varaosaakaan kun koko yläkopan? No jospa siihen jonkun turakkipatentin sais kehitettyä. Toki hyvällä säkällä tohon vois löytyy normineulalaakeri ihan alan liikkeestä. Jos joku on tätä fiksaillut niin vinkit tervettulleita. Tähänkin olis yks helppo fixi eli gigglen koppa Tosin maksaa aika paljon...
Vastaa lainaten
  #392  
Vanha 16.10.2009, 21:58
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Velipoika fiksas räikän hajonneet laakerit. Ostettiin 10mm akselia (orkkis 9.jotain) ja hk1015 laakereita ja sovitettiin ne tohon. Orkkis laakerit ja akseli oli jotain käsittämättömiä tuumakokoja. Perskeles nyt on tääkin muutettu metriseen järjestelmään osittain.


Sitten ostin tämmösen testi mielessä. Melko äkänen pikku ledivalo mutta hinnakas. Näit sais isompiakin 4 ja 6 ledisiä mutta hinta tietty sen mukanen. Täytyy tätä kunnol testailla kun saa auton ulos tallista. Täytyy varmaan upottaa kovan katon takakulmaan. Kun olis varaa niin ostasin noita kassillisen ja upottasin joka kulmaan niin et oli kun ufolla ajelis.
Vastaa lainaten
  #393  
Vanha 17.10.2009, 03:45
JulmaJii:n Avatar
JulmaJii JulmaJii ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.01.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 142
Perusasetus

Mistä hommasit noita valoja ja mihin hintaan? Ei kuukle äkkiseltään kertonu mitään.
__________________
JulmaJii, Tappaa talossa ja puutarhassa.
Vastaa lainaten
  #394  
Vanha 17.10.2009, 07:35
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JulmaJii Näytä viesti
Mistä hommasit noita valoja ja mihin hintaan? Ei kuukle äkkiseltään kertonu mitään.
Lahden traktorivarusteesta. Löytyy IKHn luetteloista. Toi pieni ovh 98e.

¨http://www.ikh.fi/~ikh/ikh2007/layou...tarvikkeet.pdf

Iso PDF ja siinä sivut 10-11.
Vastaa lainaten
  #395  
Vanha 18.10.2009, 23:02
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Tänää vedettiin kaikki kovan katon ja takaovien lasit 3mm pleksistä paitsi noi kaarevat kulmat. Kulmiakin aattelin kokeilla et taipuuko toi tohon muotoon mut pleksi loppu kesken. Täytyy vissiin joku race lindan vanha hajonnu penkintakapleksi pilkkoo siihen. Heh nyt on sitten "lasitkin" kurtussa kuten kattokin. Kyljet ajettu sopivasti länään et lasi ikkunat viel oli suorahkot mut noi pleiksit menee katon mukaan mutkalle veikeesti. Lisättiin myös yhen ikkunat takaoviin lisää kun oon pitkään katellu et sopis siihen aika hyvin. Tiivisteet tohon otettiin risasta hjn sivulasista ja se tivari on tossa niinku väärinpäin. Takaovessa on nyt myös tollanen varmuussalpa et pysyy ovet kii kovassa menossa. Viime riskiretkellä aukes pari kertaa aika kinkkisessä paikassa ovet. Vaihdoin myös öljyt ja säädin ekaa kertaa venttiilit tosta 3bstä. Imuvenoissa oli vähän isot välykset muuten hyvät. Huomen perien ja jakiksen öljynvaihto ja liftille teline katolle. Sit suunnittelemaan taas yhtä laatikkojutskaa takapaksiin mut nyt ehkä amuliinista jos hyvin käy. Vinssin kotelo pitäs kans duunata ettei tuu kaikki vedet sieltä sisään.

Vastaa lainaten
  #396  
Vanha 18.10.2009, 23:10
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Kyl polykarponaatti/iskunkestävä pleksi miten sen nyt haluu sanoiksi pukea, ni taipuu tollai kyllä. Voi vaikka mankeloida sen kuperaks
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #397  
Vanha 19.10.2009, 06:09
Jari:n Avatar
Jari Jari ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.11.04
Sijainti: Kajjjaani, Finland.
Viestit: 3.139
Perusasetus

mites toi salpa, jos olis kiire poistua taka ovista ja on kiinni, vai pääseekö sinne etes eli onko merkitystä poistumis reittinä?
Vastaa lainaten
  #398  
Vanha 19.10.2009, 14:06
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jari Näytä viesti
mites toi salpa, jos olis kiire poistua taka ovista ja on kiinni, vai pääseekö sinne etes eli onko merkitystä poistumis reittinä?
No sillon kun on kova katto niin ei ole yleensä ole takapenkkiä eli ei matkustajia takana ja jos tiukka paikka tulee niin jonkun pleksin potkasee ulos helposti. Eri asia tosin mahtuuko niistä laseista sitten itse kukin ulos. Mietin kyllä tossa kattoluukkuakin mutta sekin pitäs tehdä pleksistä että kestää. Hmm pitäsköhän jotain finlandia 2000 sovitella jo tänään Eikä toi salpa kyllä pidättele paljoa jos sisältäpäin avaa oven ja kunnolla törkkää. Eikä tota salpaa tarvii edes käytää muuta kun silloin kun offaillaan.
Vastaa lainaten
  #399  
Vanha 20.10.2009, 14:00
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Lifti katolle ettei turhaan pyöri kontissa viemässä tilaa. Sitä tarvii niin harvoin. Lähinnä renkaan vaihdoissa ja tosi pahoissa tilanteissa. Silloinkaan sitä ei meinaa jaksaa kaivaa kaiken romun alta esiin.Tarviskohan toi jotain lisävarmistusta kun nyt on kahdella tiheäkierteisellä pyörän pultti/mutteri patentilla kii. Epäilyttää vaan että karsiutuuko koko katto jos toi hölppää sopivasti kii. Laitoin ton laitaan nyt jos joskus innostuu tekemään minimaalisen kattotelineen lisäromun kuskaamiseen. En tiedä miten kiikku autosta tulis jos katolle dumppais varapyörän.

Vastaa lainaten
  #400  
Vanha 20.10.2009, 14:05
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

tulee kyllä turhan korkee.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty BJ-40 Projekti mss O/M/V Ajoneuvot 2 05.06.2016 20:17
Myydään Bj-40 projekti kares O/M/V Ajoneuvot 16 19.03.2014 23:04
Bj 40 projekti _JT_ Maasturiprojektit 277 28.02.2013 22:09
M: TOYOTA BJ-40 projekti tepa78 O/M/V Ajoneuvot 12 15.03.2008 15:47
Bj 40 -76 projekti elhapero Tekniikka & Jutustelu 1 04.03.2008 23:00


Sivu luotu: 16:55 (GMT +2).