![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Mitä se appari siellä huutelee?? Sul taitaa olla kohtuullisen rauhalliset bileet kun mamma on mukana???
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hep omasta puolestani. ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Bileitten rauhallisuus riippuu täysin bileistä eikä minusta... |
|
||||
|
||||
![]()
Alustavasti lupaili lauantaille +2 ja auringon paistetta. Voi olla sitten aamusella vilposta ja rata aikas liukas!!
![]()
|
||||
|
||||
![]()
sitä tässä itekki pelänny et voipi olla aika liposta ku riittää et kallio on alle 10astetta ni huomaa jo eron ja nyt saattaapi aamulla olla pakkasen puoleella,kuhan ei sada lunta
![]()
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
||||
|
||||
![]()
Pe lupaili vähän vesisateen mahdollisuutta
|
||||
|
||||
![]()
Mitäpä muuta sitä voi lokakuulta odottaa. Vettä, räntää, lunta ja pakkasta! Mut eiköhän silti saada pidettyä hyvät kisat!
|
|
|||
|
|||
![]()
Vielä lisää hep ja hep eli yhteensä neljä.
|
|
||||
|
||||
![]() Ahvenistolle!
Kävikös jostain ilmi ruokapuolen tarjonta tuolla kisoissa?
Ku mukuloille ainakin pitäis saada murkinaa, itellä tota vararavintoa kulkee aina mukana. t.Ismo Ämmä
|
||||
|
||||
![]()
Ei varmaankaan käynyt!
paikalla on radan pyörittäjän Pertti Kurki-Suonion ravintola. Ainakin toimitsijaruokailut tulee sieltä ja varmasti pitää tarjoilut auki yleisölle koska hoitaa sen puolen yksinoikeudella tuolla alueella!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Kannattaa olla toimitsija!!!! ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
missä nää päätösbileet järjestetään ja missä mahtaa tuo sauna sijaita ihan vaan että löydetään oikeaan aikaan ja oikeaan paikkaan sitten kisojen jälkeen.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
rajoitin paukkuen 128,3dB! ![]() Itte karjaisin 128.0dB??? ![]() Vesku vihelsi 125.4dB! Sitten muita "juttuja", mitattiin CRX Honda ja arvo 108dB takaa, mutta puskurin edestä 119dB, kun on vapaavirtaussuodatin! ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
31 ilmoittautunutta ja vain 19 ilmoittautumismaksun maksanutta
![]() Jos joku tuntee piston sydämmessään niin hoitakoon asian välittömästi kuntoon. Haen uuden tiliotteen huomenna iltapäivällä!
|
||||
|
||||
![]()
Onks mitään "tiiseri" kuvia jaksoista?????
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Onnistunee myös paikanpäällä tuo ilmoittautumismaksu ? Itselle tuli koko asia vasta eilen vahingossa mieleen ja tarkistin kilpailun johdolta.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kertalisenssi 15 euroa Katsastuskortti 30 euroa |
|
|||
|
|||
![]() Ettei vain olis tietoinen unohdusLainaus:
![]() Inhorealisti |
|
|||
|
|||
![]()
mitä tarkoittaa "toiveikkaasri" tällä kotimaisella enemmän käytetyllä kielellä?
|
|
|||
|
|||
![]() näpelöintivihreen slittelyäLainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Varmaan joku muukin etsii tätä tietoa, niin kerrataan:
Kisa on lauantaina 17.10.2009. Aloitusaika 11.00. Liput 10 euroa, alle 12-vuotiaat ilmaisiksi. Luki viestissä numero #60, vois kait tuo lukea ensimmäisessäkin viestissä.. PS. koita anonyymi ymmärtää, byrokraatin on näköjään pakko haastaa riitaa myös trialin puolella, eikä vain suunnistus-topiceissa.
|
||||
|
||||
![]()
No onko mitään houkuttelevia kuvia radasta?? Pitääks tästä lähtee saaketti ite ajaan Hämeenlinnaan, että sais tänne houkutuskuvia yleisölle ja kilpailijoille??????????????????
Huomenna ne sit kyllä näkee, mutta kiva olis nähä vähä jo etukäteen, että mitähän kivaa siellä on saatu aikaseks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tiedotus paikalle tulijoille. Opastuksesta sen verran, että 3-tiellä tullee olemaan opasteet, tämän jälkeen seuratkaa Ahvenisto / Moottorirata opasteita. Löydätte kyllä perille. Nopein reitti siis Tiiriön liittymästä ylös ja Tiiriöön päin.
Ja ennenkuin kukaan alkaa tästäkin moittimaan järjestävää tahoa, sanotaan, että eräs toinen rataa käyttävä / vuokraava taho on onnistunut opastuksillaan suututtamaan Hämeenlinnan kaupungin päättäviä elimiä. Eilen illalla saimme tiedon, että opasteita ei tarvitse (saa) laittaa taajama-alueelle. |
|
||||
|
||||
![]()
Käykö paikan osoite jostain ilmi, navigaattoreita varten?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
TMK OFF ROAD TRIAL | RJCOBRA | Tapahtumat | 143 | 28.02.2015 12:02 |
Trial ajovarusteet | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.01.2009 14:17 |
TRIAL KYSYMYKSIÄ??????? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 61 | 11.04.2006 15:19 |
Korinvaihto ja trial. | RST | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.01.2006 22:33 |
Seuraava Trial? | Jyrppa-88 | Tapahtumat | 0 | 04.07.2003 10:04 |