![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kaverilla olis nissan 200sx vakio turpo eli garret T28 tarjolla. Mitenköhän lie se kävis tohon?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Samallalailla kuin moni muukin ahdin, modaamalla.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Meinasin noin niinku ylipäätänsä et onkohan kukaan tuollasta laittanu ja totenu toimivan tuossa koneessa. Kaiken aina modaamalla kiinni saa, mut ku en oikee paljoo noist turpoist tiiä nii aattelin et miten se soveltuu tohon koneeseen...
Pakopesä siin on kai joku 63 ja imupuoli sitte vähä pienempi. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Noita ct20:kin on sitten varmaan monella eri laipalla. Kaverin vanhassa 1,8 td:ssä on ct20, ja siinä kyllä oli hyvin saman näköinen laippa kuin 26:ssa.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
väittäsin että SX:än 1.8litrasen pannun turbo saattaapi ahistaa jonkinverran 2.4litrasessa läjän pannussa, tokihan se herää kivasti. Mutta kattelisin jotain isompaa, itellä oli hiluxissa 4.4litrasen perkinssin työkone diisselin ahdin ja palas hienosti.
Sen jälkeen ollut 2 muuta switseriä.. http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Sekalaiset/ tuolta löytyy hlx. turbotus... ja sieltä jotain kuvia, jos joku tykkää katella. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
T28 taitaa olla siitä 2 litrasesta sx:stä, eli 200 hp bensa koneesta. Ei ahdista varmasti läjän vakio pumpulla.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Pianon viritystä.
Onpi semmosta pianon viritystä koko homma.Eräällä ahdin specialistilla itse asioineena jätin koko homman ammattimiesten hanskoihin.Toki valmis ahdin aina jotenkin sopii.Mutta mutta..kutos ja nelos koneen ahdin on melko eri.Eli kutos koneen ahdin ei o kovin hyvä nelos koneessa.Diesel koneen ahdin ei käy pensa koneeseen mut toistepäin kyllä.Vnt ahtimet kuulemma kannattaa unohtaa.jotkut ahtimet ei vaan toimi korkeilla ahdoilla,esim toyotan huonosti yli kilon ahdoilla.Ja ahtimen purku/kasaus onnistuu joka jätkältä mut tasapainotus ei,ja ilman sitä ahtimel ei juuri oo virkaa.Esim ko. äijältä sai erittäin hyviä vinkkejä ihan ilmaseksi kun vaan kysy,suosittelisin kääntymistä ammatti miesten puoleen.Homma on monimutkasempi kun luulis.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Luulempa että kokeilen sillä T28:lla kun sen edullisesti saa. Ite en uskois sen älyttömästi ahistavan ku se riittää pensa autossa johki 300hv asti nii luulis sen riittävän 100hv tiiseliinki. Sithän sen aineki näkee ku se on kiinni...
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
nojooo, son totta testaat... paat pakopaine mittarin kanssa ni helppo todeta. Itellä 4.4litrasen dieselin turbo, hiluxissa siis... siinä on pakopaineet ok. Se että son isommasta koneesta, mutta se taas kiertää vähän niin osu kivasti pienempään enempi kiertävään hiluxin mosaan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Läjään uus turbo | LarppaV | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 07.11.2008 22:40 |
Mikä turbo läjään? | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.11.2008 21:03 |
Mikä turbo & paljo on ahdot vakio Patrolissa,sd33t | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.12.2005 21:04 | |
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? | Hiprakka | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 03.12.2005 18:30 |
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa | mika | Hardware | 0 | 26.12.2001 14:04 |