Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.10.2009, 23:32
mikkoimp:n Avatar
mikkoimp mikkoimp ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.06.06
Sijainti: Meripori, Finland.
Viestit: 1.234
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja patroltd Näytä viesti
Eikös ct26:nen mene samaan laippaan, pesien asentoa joutuu toki kääntämään.
ihan eri laipat....

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.10.2009, 14:46
Pajatso Pajatso ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.08.07
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 49
Perusasetus

Kaverilla olis nissan 200sx vakio turpo eli garret T28 tarjolla. Mitenköhän lie se kävis tohon?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.10.2009, 15:52
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Samallalailla kuin moni muukin ahdin, modaamalla.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.10.2009, 18:17
Pajatso Pajatso ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.08.07
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 49
Perusasetus

Meinasin noin niinku ylipäätänsä et onkohan kukaan tuollasta laittanu ja totenu toimivan tuossa koneessa. Kaiken aina modaamalla kiinni saa, mut ku en oikee paljoo noist turpoist tiiä nii aattelin et miten se soveltuu tohon koneeseen...
Pakopesä siin on kai joku 63 ja imupuoli sitte vähä pienempi.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.10.2009, 19:52
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkoimp Näytä viesti
ihan eri laipat....
Noita ct20:kin on sitten varmaan monella eri laipalla. Kaverin vanhassa 1,8 td:ssä on ct20, ja siinä kyllä oli hyvin saman näköinen laippa kuin 26:ssa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.10.2009, 20:46
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

väittäsin että SX:än 1.8litrasen pannun turbo saattaapi ahistaa jonkinverran 2.4litrasessa läjän pannussa, tokihan se herää kivasti. Mutta kattelisin jotain isompaa, itellä oli hiluxissa 4.4litrasen perkinssin työkone diisselin ahdin ja palas hienosti.

Sen jälkeen ollut 2 muuta switseriä..

http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Sekalaiset/

tuolta löytyy hlx. turbotus... ja sieltä jotain kuvia, jos joku tykkää katella.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.10.2009, 21:10
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

T28 taitaa olla siitä 2 litrasesta sx:stä, eli 200 hp bensa koneesta. Ei ahdista varmasti läjän vakio pumpulla.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.10.2009, 21:47
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Pianon viritystä.


Onpi semmosta pianon viritystä koko homma.Eräällä ahdin specialistilla itse asioineena jätin koko homman ammattimiesten hanskoihin.Toki valmis ahdin aina jotenkin sopii.Mutta mutta..kutos ja nelos koneen ahdin on melko eri.Eli kutos koneen ahdin ei o kovin hyvä nelos koneessa.Diesel koneen ahdin ei käy pensa koneeseen mut toistepäin kyllä.Vnt ahtimet kuulemma kannattaa unohtaa.jotkut ahtimet ei vaan toimi korkeilla ahdoilla,esim toyotan huonosti yli kilon ahdoilla.Ja ahtimen purku/kasaus onnistuu joka jätkältä mut tasapainotus ei,ja ilman sitä ahtimel ei juuri oo virkaa.Esim ko. äijältä sai erittäin hyviä vinkkejä ihan ilmaseksi kun vaan kysy,suosittelisin kääntymistä ammatti miesten puoleen.Homma on monimutkasempi kun luulis.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.10.2009, 23:58
Pajatso Pajatso ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.08.07
Sijainti: Nurmijärvi
Viestit: 49
Perusasetus

Luulempa että kokeilen sillä T28:lla kun sen edullisesti saa. Ite en uskois sen älyttömästi ahistavan ku se riittää pensa autossa johki 300hv asti nii luulis sen riittävän 100hv tiiseliinki. Sithän sen aineki näkee ku se on kiinni...
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 15.10.2009, 10:37
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

nojooo, son totta testaat... paat pakopaine mittarin kanssa ni helppo todeta. Itellä 4.4litrasen dieselin turbo, hiluxissa siis... siinä on pakopaineet ok. Se että son isommasta koneesta, mutta se taas kiertää vähän niin osu kivasti pienempään enempi kiertävään hiluxin mosaan.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Läjään uus turbo LarppaV Tekniikka & Jutustelu 26 07.11.2008 22:40
Mikä turbo läjään? Kumikameli Tekniikka & Jutustelu 8 07.11.2008 21:03
Mikä turbo & paljo on ahdot vakio Patrolissa,sd33t Tekniikka & Jutustelu 2 22.12.2005 21:04
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 20:16 (GMT +2).