![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Tuskinpa ne pultit on 8.8 etes japsissa , ja pultit menee yleensä poikki vanhuuttaan kun ne ajan myötä karkenee. Kyllä uskon peltivanteiden pysyvän kohtuudelle kiinni , alumiinivanteissa on vähän eri asia.
__________________
muistaakseni en ole koskaan ajanut ylinopeutta.. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M-B GD300 -81 Jakolaatikko kiristysmomentti? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.05.2009 20:32 |
TOYOTA maasturin pyöränmutterin kierre? | sakari65 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.03.2008 17:47 |
vm 81 patrol pyöränmutterin koko | Leksa_ | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.05.2007 13:51 |
Kannenpulttien kiristysmomentti | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 04.04.2005 14:58 |
LJ:n hehkujen kiristysmomentti | Samppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 01.12.2004 15:17 |