![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Myyty Joo, tän kasauksessa menne n. 3h aikaa, ei olis paha ostaa ja kasata...Suosittelen, itellä on myös samanlainen, ja tykätään siitä. Myyty
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]() Kokemuksia?
Mites tämmönen antaa lämpöä, eli kun on puut palanu niin antaako minkä aikaa lämpöä vielä sen jälkeen vai kylmeneekö heti. Tarkoitus olisi hommata joku tämän tyylinen miksi ei juuri tämäkin, mutta ei ole kenelläkään tutulla, että olisi voinu kysellä kokemuksia. Takka olis tulossa olohuoneeseen koko noin 20m3 niin miten antaa tämmöseen tilaan lämpöä...? Kokemuksista olisin kiitollinen.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Itellä on nuit balladi-takkoja ollu pari kappaletta, ja kyl oon ollu tyytyväinen hinta/laatusuhteeseen. Antaa lämpöä suhtpian, ja kuitenkin varaa sitä energiakivensä ansiosta. Mulla on ollu vielä tuplakierto, ja kesäpelti lisävarusteena, ja samanlaisen tänne uuteen paikkaan olen nyt myös laittamassa. Omasta puolestani voin lämpimästi suositella...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Takka- ja nokiluukut | EZU | O/M/V Muut | 0 | 19.03.2009 09:05 |
Myydään Takka- ja nokiluukut | EZU | O/M/V Muut | 0 | 26.11.2008 13:46 |