![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() montako ihmistä?
|
|||
|
|||
![]()
HEP, HEP, hep ja hep. Kaksi teini-iän ylittänyttä ja kaksi alle teini-ikäistä. Mökki varattuna.
|
|
||||
|
||||
![]()
näillä näkymin mun mukana 6 harrastajaa ...
|
|
|||
|
|||
![]()
Hep ja hep ja mökki varattuna
|
|
||||
|
||||
![]()
HEP, HEP, HEP JA HEP. Mökki varattu
|
|
||||
|
||||
![]()
Kilpailijoille Lomakylän sauna varattuna 18.00-21.00
21.00-23-30 sauna on varattu kilpailun toimihenkilöille. ja silloin tiimit voi aloittaa kupittamisen ravintolassa. Bändi aloittaa n 23.00. bändin tauoilla jotain pikku kisaa/ohjelmaa. Jos porukka haluaa jotaain syötävää illalla ravintolassa niin ottakaa sinne etukäteen yhteyttä! Muuten tarjolla jotain nopeasti lämmitettävää pikkusuolaista. Bändi on The Groopies jossa soittaa ainakin yksi offroad harrastaja. Huom! Yläravintola on anniskelualuetta ja sinne ei ole 21.00 jälkeen asiaa alle 18v!! Sisäänpääsynä veloitamme 5€ jolla katamme livebändin kustannukset! Valomerkki tulee klo 01.30 jonka jälkeen bileet siirtyvät Saijan mökkiin (? ![]() Kysyttävää??
|
||||
|
||||
![]()
Bongattu juuri äsken Dirty meidän olohuoneesta harjoittelemasta alle sataa desibeliä, että saisi osallistua iltajuhlaan.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vielä lisää hep ja hep eli yhteensä neljä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
TMK OFF ROAD TRIAL | RJCOBRA | Tapahtumat | 143 | 28.02.2015 12:02 |
Trial ajovarusteet | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.01.2009 14:17 |
TRIAL KYSYMYKSIÄ??????? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 61 | 11.04.2006 15:19 |
Korinvaihto ja trial. | RST | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.01.2006 22:33 |
Seuraava Trial? | Jyrppa-88 | Tapahtumat | 0 | 04.07.2003 10:04 |