![]() |
![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]() Hmm... varmaan aika lailla samanlaiset noi afr 220 ja brodixin 215... kyllä varmaan hengittää 350:ssä lähelle 7000 rpm varmaan...jos vaan muut helyt sen sallii/kestää. Itse myin th700 heti pois...kunhan sain sen ensiksi kuntoon... automaattihuolto Päivinen auttoi asiassa... Ameriikkojen puolelta löytyy kyllä th700 tuunaajia joiden vehkeillä on ajettu 10:jä säännöllisesti...ja lootien hinnat vaihtelee $1400-1700...sen rahtaus tänne onkin sitten toinen juttu... Ameriikoissa oli vähän aikaa sitten jossain lehdessä (hot rod yms.) vertailu roots,sentri-ja turboahtamisesta...testistä kävi selväksi että huipputehoissa (samoilla paineilla..eipä järkeä muuten vertailla) turbo ja sentri ovat samoilla viivoilla...ja roots selvästi jäljessä. Keski ja alakierroksilla turbo tuotti noin <50 lbs/ft vääntöä enemmän. Normaali kokoinen V8 mylly tuottaa niin paljon pakokaasuvirtausta ettei viivettä synny (alle 0.5sec)...toki kehitys on mennyt asiassa -90 luvulla suuresti eteenpäin. vtr esim. matalapaine turbot saabilla Ameriikoista kuultua...."real cars have three pedals" ![]() Neppaamassa kävin viimekesänä burnout partyissä (vanha kone eli dart2 kannet+pienempi nokka+pienemmät pakosarjat, vakio th700 automaatti ja vanhat (>7vuotta) vakio gatorbacks renkaat) ja tuloksena oli 13.0sec /182.8km/h ...2.4sec 60' voi kertoa jotain pidosta... Huhu kertoo että Oulussa oli jonkin aikaa sitten c4:n tuplaturboilla jolla ajettu iisisti 10sec puolelle... Taitaa olla trailerikuningatar... Jussi Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|