![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mistähän tämä kuva löytyisi isompana? Menisi heti työpaikalla tupakki-kopin seinään. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Joulukuussa tulee vuosi täyteen savutonta elämää 13 vuoden körssin imeskelyn jälkeen. Vitun turhaa touhua. Toivottavasti muutki älyää lopettaa.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hertsileeri. Moon ollu tupakkalakossa kohta 10 vuotta
![]() ![]() No enivei. Mä poltin aikanaan ainoastaan sen Marlboro-mies fiiliksen takia. Ja se on itse asiassa ainoa juttu, mitä koko touhusta kaipaan. Mikä onkaan hienompaa, kuin illalla mennä koiran kanssa pihamaalle, istahtaa alas, pistää mallu sauhuamaan ja katsella tähtiä. Tai metsässä kävellessä istahtaa kannonnokkaan, pistää tupakaksi ja kuunnella kuinka syysmyrsky pistää syksyn lehdet liikkeelle. Ilman röökiä noi jutut vaikuttaa lähinnä ekohippien hölmöilyltä ![]() Mitä taas en kaipaa, on se, kun sormet paskassa ropaa autoa rööki suussa ja juuri kriittisellä hetkellä savu menee silmiin ja koko remontti meinaa kusta tämän takia ![]()
|
|||
|
|||
![]() Syitä
Muutamia syitä koottuna:
-tapa -nikotiinriippuvuus/muu riippuvuus -laiskuus -"terveellisyys" -mukavuus -coolius -hermojen hallinta -itsensä palkitseminen -sosiaaliset syyt -tyhmät kysymykset -yhden illan jutut -vitutus -muuten vaan -yhteiskunnallinen hyöty -työllistäminen -jännityksen hakeminen -kädentaidon säilyttäminen -"hyvät syyt" -homostelu -miehekkyys -luonnosta nauttiminen -luonnonsuojelijaksi leimautumisen pelko -tupakan halpuus -imemisen tarve Mikä olisi kipukynnys, millä hinnalla ei enää tupakkaa ostettaisi? Vai onko se sama kuin bensan hinnassakin? Sitä ostetaan hinnalla millä hyvänsä. Viimeksi muokannut Skorpioni : 08.10.2009 09:09 Perustelu: yksi syy lisätty |
|
||||
|
||||
![]()
Itse en ole edes kokeillut yhtään henkosta... mistähän sitä jää paitsi???
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
- hengästyt rapusissa (neljäs askelma) - ei pysty juoksemaan viittä metriä pitempään etteikö tule yskimiskohtausta - hengitys haisee pahalle - hampaat keltaiset (kahvia mukaan niin väri tuntematon) - auto haisee pahalle - vaatteet haisee pahalle - peruskunto huono - sairastuu helpommin - pahoinvointia huimaksuia - hajuaisti heikko - makuaisti heikko Tossa nyt jokunen ja jos joku sanoo että väite ei pidä paikkansa niin valehtelee.
|
|||
|
|||
![]() Muutamia syitä lopettaa tai aloittaa |
|
||||
|
||||
![]()
Flunssaa ei oo ollu sen jäläkeen ku lopetti, koputtaa päätä eiku puuta. Mulla oli parhaana vuonna 4 kertaa poskiontelontulehus. Normaalisti 2 kertaa vuojessa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mun mielestä kenenkään turha käydä aiheesta " jeesustelemaan " sen enenpää. Jos tupakki maistuu jollekin niin sitten maistuu jokaisen oma valinta. Itse olen polttanut about 20 vuotta , ja toki tajuan että se ei ole terveydelle hyväksi. So what ! Mikä täällä elintarvikkeiden lisäaineiden ja muun saastan joukossa on sitten hyväksi terveydelle ? Jokainen tekee omat valintansa
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Eihän tässä viestiketjussa taida paria viestijää lukuunottamatta kukaan jeesustella.
Hienoja syitähän tuohon tupakointiin on löytynyt. Aivan yks hailee, vaikka porukka polttaisi niin, että savu tulee joka reiästä, kunhan muistaisivat, etteivät altista viattomia lapsia tupakansavulle! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Valtio haluaa lopettaa tupakoinnin Suomessa | VonLeka | Chit-Chat | 28 | 05.10.2009 19:48 |
Lupien syyt (PRIVANA) | wannabee | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.03.2005 13:05 |