![]() |
|
|
|||||||
| Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
|||
|
|||
|
veikkaisin että vika on monitorin ja tuolin välissä
![]() ts. olet rekisteröitynyt jo kerran ja unohtanut tunnuksesi / salasanasi tms. auttaisi jos kertoisit e-mail osoitteesi sen sijaan että postaat saman viestin uudelleen 15 minuutin välein Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|