![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tupakoitsijan on helpompi polttaa kuin lopettaa. Eli varmaan sitten laiskuus syynä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() ![]() ![]() Tapa se taitaa olla
|
||||
|
||||
![]()
poltan krapulassa, kipeenä ja myöskin jos yöllä herään.
ja sanotaa nyt et onhan tää aika turhaa mut silti niin saakelin mukavaa. enkä kyllä ketään kehoita aloittamaan mokomaa hommaa, ja lopetan sitte joskus ku siltä tuntuu. n.13v savutellu.
|
||||
|
||||
![]()
Tässä ihan ehdottomasti minun tupakointini syy noin kymmenen viimeisen vuoden ajan. Sitä ennen se vielä oli mukamas cool. Viimeinen kimmoke lopettamiseen kolmisen kuukautta sitten oli se, kun illalla nukkumaan käydessä, juuri unen tulon jälkeen heräsi oman hengityksen vinkaisuun. Alkoi vituttaa moinen. Se muuten poistui kuukauden tupakoimattomuuden jälkeen. Eikä emännyskään enää hakkaa yöllä kylkeen kuorsauksen takia ihan niin paljon kuin ennen... Elopaino tosin selkeässä nousussa (siis minulla). Yritän tehdä mottitolkulla klapeja sitä hillitäkseni.
|
|||
|
|||
![]() röökiii
se kun hermo menee, jos ei saa hermosavuja. (silloin aitaa kaatuu)
|
|
|||
|
|||
![]()
vedän savut työn lomassa koska haluan palkita itseni hyvästä/paska duunista jonka olen sormet verillä tehny
ja vedän savut vapaa-aikana koska haluan... ja sitäpaitsi röökitauolla kuulee aina parhaat jutut oon huomannu et ne jotka ei polta ovat paljon hermostuneenpia töissä ja stressaavissa oloissa.... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() paha tapa
Armeijassa opin polttaan tupakkaa ja nyt on 22 vuotta tullu vedettyä tuota paskaa keuhkoihin .
Pitäskö haastaa puollustusvoimat oikeuteen kun aina kehoitettiin tekemään kynstulet ja pitään tupakkatauko.? Jenkeissä oikeusjuttu vois toimia ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() mutta mää meen nyt tupakille.. ei noit sun juttujas kestä ilmankaan.. !! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Valtio haluaa lopettaa tupakoinnin Suomessa | VonLeka | Chit-Chat | 28 | 05.10.2009 19:48 |
Lupien syyt (PRIVANA) | wannabee | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.03.2005 13:05 |