Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.10.2009, 11:00
Kartse1 Kartse1 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 09.07.06
Sijainti: Ylöjärven Kuru, Finland.
Viestit: 1.065
Perusasetus

Kyllä kaikki ylimääräiset välykset kannattaa passata pois, niin välttyy suuremmilta remonteilta.
Väljä laakeri päästää akselin hakkaamaan joka kurvissa ja sivuttaisissa nitkahduksissa
ja kaikki nämä ylimääräiset tömähdykset kuluttavat myös sitä toisen puolen laakerointia.

Itse olen tehnyt noita shimmejä ihan ohuesta pellistä tai jopa tiivistepaperista.
Ei sinne sentään mitään öljyä kestämätöntä paperia kannata laittaa.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PATROL takapyörän laakeri HELLE Tekniikka & Jutustelu 0 14.01.2008 22:24
Isuzun takapyörän laakeri???? las-c Tekniikka & Jutustelu 2 17.10.2006 17:59
Rockyn takapyörän laakeri kimblen Tekniikka & Jutustelu 6 11.05.2006 16:58
pajeron takapyörän laakeri Tekniikka & Jutustelu 2 21.08.2005 19:35
Takapyörän laakeri ? conv87 Vuosimallit 1984-1996 9 07.04.2004 11:17


Sivu luotu: 08:41 (GMT +2).