![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Nissani ois 2003vm 130 tkm ajettu
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Paree jättää väliin. Itse koeajoin 2003 vajaa 200tkm ajeltua aikoinaan. Myyjä sanoi samat sanat, että "olis tuo jo poikinu" ja papereista ei selvinnyt mitään. No soitto edelliselle omistajalle, niin sanoi olevan koneenvaihtovehje. Sen hetkisellä koneella pyyhkitty menemään 50tkm. En uskaltanut ostaa, kun meinasin, että jos on konetta vaihtaessa vaan paska vaihettu paskaan, niin poikii taas piakkoin. No tuli d21 sillon ostettua, kerran tehtiin kansipoka ja toisen kerran kun meni paineet korjaamolla teetetyn rempan jälkeen vesitilaan, niin lähti vahinko kiertoon ja hommasin tojotan. Tälläkin foorumilla tosin ollut tarinaa noista d22:sen laakereiden ja pulttien vaihdosta kestävempiin, eli pienellä viitseliäisyydellä tuon saa kestämään.
Kaverilla on vuosikaudet ollut tuollanen L200 magnumi olisko joku 02-03 vuosimalli. Ajeltukin kai kohta kolmisensataa tonnia ilman kummempia vikoja. Soppa kuulemma maistuu hyvin, jopa paremmin kun kingcapille. Tuolla tojotan d4d:lla oon päässyt nyt kulmakunnan 4x4 pikuppejen vertailussa kirkkaasti pienimpiin kulutuslukemiin. Mitsussa ja tojotan hiluks N170:ssa plussana ihan huomattavasti isompi takatila penkkien takana verrattuna nissaniin, jos sille mitään arvoa laskee... Viimeksi muokannut AnttiH : 01.10.2009 21:08 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kuinka paljon kestää mitsubishin koneet ajaa,onko 280 tkm jo liikaa vai ajeleekö vielä ilman isompia remontteja?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ei niissä mitään muuta ongelmaa ole, kuin kansi. Mutta hyvällä pidolla sekin kestää pitkään. Ja kansihan ei ole mitenkään vain Mitsujen ongelma, vaan kaikkien alumiinikantisten tuon ajan dieseliden, myös Hiluxissa täysin sama juttu. Se riippuu paljon käytöstä milloin se menee. Siinä n. 400-500tkm paikkeilla sen voi joutua uusimaan. Tosin on niitäkin jotka ovat menneet reilusti yli 600tkm avaamatta konetta, ja jatkavat edeleen.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
ilmanmuuta nissani, eikös se parempi ole sillon jos kerran kone on vaihdettu kun eihän se tarkoita sitä että siinäkin olisi jotain samallaista valmistusvikaa kun hajonneessa missä on kumminkin maahantuoja tullut vastaan vähintään 50% ja hyvällä tuurilla viellä auton myynnyt liike jotain.
paljon parempi ajaa kun mitsu, huom:minun mielestäni asia on näin ![]()
__________________
Ei kaikki ole romua mikä on ruosteessa ! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tuulilasissa oli nämä vertailussa tuolloin kun olivat uusia. Mitsu voitti, Hilux kakkonen, Nissan tais olla neljäs ja Ford Ranger kolmas.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nissanit ja etenkin Mitsut mätänee monta kertaa nopeempaa kuin Toyota. Mun mielestä Iso+ Toyotalle.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Mitsubishi L-200 | Armo | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.09.2008 00:22 |
M: Mitsubishi Pajero 2.8 TDI -99 | Pasi66 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 13.04.2007 21:40 |
Mitsubishi lancer | RR82 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 25.01.2007 23:53 |
Mitsubishi Pajeroko? | -MaTTi- | Chit-Chat | 14 | 12.09.2005 21:46 |
M: Mitsubishi 2.6 Avo | O/M/V Muut | 1 | 22.06.2004 07:41 |