![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Ilmoittauduttu on!
|
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kun desipeleistä puhutaan niin onkos kukaan ylipäätänsä lukenut sääntöjä? en itsekään niitä vielä ole sisäistänyt
![]() eli eikös eurotrial säännöillä mennä mekin nykyään?? ja sielläkin lukee selvästi että Äänenvoimakkuus saa enimmillään olla 98+2 desibeliä niin mehän saadaan kymmenen desipeliä anteeksi ahvenistolla!! ![]() http://www.autourheilu.fi/attachemen...6-15-29262.pdf |
|
||||
|
||||
![]()
Tuleeko ongelma jos ilmottautuukin ensin eri autolla kuin sitten tulee itse kisaan eli toisin sanoen ilmottaudun Mogsulla mutta jos saan Rokkari bj,n iskuun niin tulisin sillä mutta kun ei vielä varmaa että saanko sen kaikinpuolin toimimaan kisaan mennes,ihmettelään resipelejä sitten pelipaikalla ja sorvinlastuja sylintereihin asti tungen jollei muutoin mee läpi
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Senkun ilmottaudut ja katsotaan lauantaina ajatko vaikka kahdella autolla... |
|
||||
|
||||
![]() ???
Onko invalidi-alennusta mahdollista saada??? Meinaan katsojapohjalla...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Invaparkki löytyy, mutta maksaa kyllä saman 10 euroa sisään kuin muiltakin...
|
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä si, pääsee lähemmäx, ettei tarvii kenkata kaukaa..
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Pojat olivat suunnittelemassa jaksoja.
Materiaalia Lisää matskua Aurinkokello? |
|
||||
|
||||
![]()
Pitihän sitä sitten vähän kokeilla...
Kannattaa miettiä tuota rengasvalintaa Kai se sinne mahtuu? |
|
||||
|
||||
![]()
Ei pelkästä tekstistä saa vielä mielikuvaa?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hmm, täppä väärässä paikassa todnäk... Näkyykös nyt?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mä sain vihjeen....
|
|
||||
|
||||
![]()
mistäs myö nyt kitistään
![]()
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on todellakin hyvä aika lopettaa kitinät ja alkaa ilmoittautumaan kisaan!
Tätä kisaa ei peruuteta mutta on kyseenalaista järjestää tulevaisuudessa kisaa jos ei saada riittävästi kilpureita viivallle! ![]() Mikä teitä kilpailijoita oikkein vaivaa!!?? ![]() Vielä muutamia päiviä aikaa ilmoittautua! ![]() HOPHOPHOPHOPHOPHOPHOPHOPHOPHOPHOPHOPHOP!!!!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Just kävin katsastuskonttorilla mittaamassa desipelit EVO 4:sta ja hyvältä näytti. Oli tasan 100. Autossa on muuten suorat putket paitsi laitoin sinne 2 simonssin 40 senttistä suoraa äänenvaimenninta. Siis yksi per putki. Oli aika iso ero Nokian kännykkä mittariin, se kun näytti 112 desipeliä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Millä kierroksilla muuten toi mitataan?Osaaks joku kertoa? 1000, 2000, 3000 rpm ???? |
|
||||
|
||||
![]()
Ai niin ja Ahvenistolla käyneenä heräs yks kysymys. Mistä sinne ajetaan kuljetusrekat ja bussit varikolle????????
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja panzer kerkes eka |
|
||||
|
||||
![]()
Meinasitko ilmottautua ajamaan?
|
|
||||
|
||||
![]()
siis euro säännöissä maksimi on 98+2 eli kaikilla kierros alueilla ja tuolla kun meille annetaan 10 lisää ja vielä ei tartte rajotinta vaste huudattaa 4500rpm riittää
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
TMK OFF ROAD TRIAL | RJCOBRA | Tapahtumat | 143 | 28.02.2015 12:02 |
Trial ajovarusteet | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.01.2009 14:17 |
TRIAL KYSYMYKSIÄ??????? | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 61 | 11.04.2006 15:19 |
Korinvaihto ja trial. | RST | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.01.2006 22:33 |
Seuraava Trial? | Jyrppa-88 | Tapahtumat | 0 | 04.07.2003 10:04 |