![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() ai tarkotatko sä renkaan louta vai mistä en oo enne perän kaa räveltäny nii ois kaikki tieto tarpeen
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
ai ne pikku palikat siis on välttämättömät siellä rattaitten välissä . tuleeko muka ne veto akselit sisälle päin sieltä itestään myös jops niitä ei ole
|
|
||||
|
||||
![]()
ÄLÄ jätä MITÄÄN pois
|
||||
|
||||
![]()
Vaan lisää kemppiliimaa. Itse sulatin putkirunkoauton perään pultit tasauspyörästönrattaiden väliin.
Jos mahdollista niin laitappa kuva tänne hitsauksen jälkeen ennen kasaamista (ettei mahdollisesti tule turhaa työtä) niin porukalla voi katsoa ettei ole käynyt mitään aikaisemman linkin tapaista vahinkoa ja että näyttää muutenkin kestävältä, jos vaikka itsellä on epävarmuutta homman onnistumisesta. Viimeksi muokannut Micco : 30.09.2009 06:04 |
|
||||
|
||||
![]()
Sen joutuu aikas monessa vaiheessa hitsailemaan esim,ne pikku rattaat pitää niputtaa kädessä ku ei niitä voi hitsata murikan sisällä jos haluaa vahvan,harmi ku en ottanu sillon kuvia
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyl mä oon kaikki kemppi-kymppi perät hitsaillu rattaat paikoillaan tasauspyörästön kotelossa, eikä ykskään kemppi ole vielä hajonnu (vetareita kyllä paljon), eli kyllähän sen vahvaksi saa ihan siellä paikallaan hitsaamalla. Okei...... on tosin olemassa toisia tasauspyörästön koteloita sen verran ahtaita/umpinaisia rakenteeltaan, ettei pääse kunnolla hitsaamaan, joten silloin varmaan joutuu tekeen "käsityönä". Mut millainen murikka Pajerossa on?? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rasvamontun teko | post-peku | Chit-Chat | 21 | 14.02.2008 18:27 |
M:PAJERON 2.3TD PERÄ | kami | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.01.2008 08:07 |
sisälokareiden teko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.12.2005 21:37 | |
O:Pajeron 4.625 perä | -71 | O/M/V Muut | 0 | 19.07.2004 11:07 |
Hyvä teko | bono | Jokes | 0 | 08.10.2002 11:45 |