Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.09.2009, 19:36
laitiar1 laitiar1 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: savonlinna
Viestit: 25
Perusasetus

ai tarkotatko sä renkaan louta vai mistä en oo enne perän kaa räveltäny nii ois kaikki tieto tarpeen

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.09.2009, 20:15
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Lainaus:
ai tarkotatko sä renkaan louta vai mistä en oo enne perän kaa räveltäny nii ois kaikki tieto tarpeen
Joo, pyörä on kiinni vetoakselissa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.09.2009, 18:31
laitiar1 laitiar1 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: savonlinna
Viestit: 25
Perusasetus

ai ne pikku palikat siis on välttämättömät siellä rattaitten välissä . tuleeko muka ne veto akselit sisälle päin sieltä itestään myös jops niitä ei ole
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.09.2009, 20:33
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

ÄLÄ jätä MITÄÄN pois
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.09.2009, 05:58
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.768
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
ÄLÄ jätä MITÄÄN pois
Vaan lisää kemppiliimaa. Itse sulatin putkirunkoauton perään pultit tasauspyörästönrattaiden väliin.
Jos mahdollista niin laitappa kuva tänne hitsauksen jälkeen ennen kasaamista (ettei mahdollisesti tule turhaa työtä) niin porukalla voi katsoa ettei ole käynyt mitään aikaisemman linkin tapaista vahinkoa ja että näyttää muutenkin kestävältä, jos vaikka itsellä on epävarmuutta homman onnistumisesta.

Viimeksi muokannut Micco : 30.09.2009 06:04
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.09.2009, 07:31
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Sen joutuu aikas monessa vaiheessa hitsailemaan esim,ne pikku rattaat pitää niputtaa kädessä ku ei niitä voi hitsata murikan sisällä jos haluaa vahvan,harmi ku en ottanu sillon kuvia
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.09.2009, 08:01
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
Sen joutuu aikas monessa vaiheessa hitsailemaan esim,ne pikku rattaat pitää niputtaa kädessä ku ei niitä voi hitsata murikan sisällä jos haluaa vahvan,harmi ku en ottanu sillon kuvia
Häh?

Kyl mä oon kaikki kemppi-kymppi perät hitsaillu rattaat paikoillaan tasauspyörästön kotelossa, eikä ykskään kemppi ole vielä hajonnu (vetareita kyllä paljon), eli kyllähän sen vahvaksi saa ihan siellä paikallaan hitsaamalla. Okei...... on tosin olemassa toisia tasauspyörästön koteloita sen verran ahtaita/umpinaisia rakenteeltaan, ettei pääse kunnolla hitsaamaan, joten silloin varmaan joutuu tekeen "käsityönä". Mut millainen murikka Pajerossa on??
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rasvamontun teko post-peku Chit-Chat 21 14.02.2008 18:27
M:PAJERON 2.3TD PERÄ kami O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.01.2008 08:07
sisälokareiden teko Tekniikka & Jutustelu 5 13.12.2005 21:37
O:Pajeron 4.625 perä -71 O/M/V Muut 0 19.07.2004 11:07
Hyvä teko bono Jokes 0 08.10.2002 11:45


Sivu luotu: 05:01 (GMT +2).