Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 24.09.2009, 21:00
Jeep-Ukko:n Avatar
Jeep-Ukko Jeep-Ukko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 26.10.04
Sijainti: Kuopion seutu, Finland.
Viestit: 702
Perusasetus

Tästä on montaa eri koulu kuntaa. Ja nimen omaan siis ETUPERÄSSÄ.

100% kytkettävä, on aina parempi kun voi kytkeä pois päältä ---> auto kääntyy varmemmin, ei rupea puskemaan.

Kitkalukon toimintahan perustuu renkaiden nopeus eroon ja käännyttäessähän sitä nopeus eroa tulee.
Jolloin lukko kun ottaa kiinni ja eturenkaat rupeaa pyörimään samaa nopeutta, niin auto puskee suoraan.
Maantiellä voit ajaa napalukot auki, mutta mites maastossa, jos tarvitsee sen nelivedon että yleensäkkään pääsee eteen päin ja sitten kääntymisestä ei tule mitään. Ota napalukko auki, että kääntyy, niin auto ei etene, kun tarvisi olla se neliveto, jne...

Mutta itselläni ei ole henkilö kohtaista kokemusta.

Viimeksi muokannut Jeep-Ukko : 24.09.2009 21:02
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Suzuki Sj 413 akekit Takana lukko jaakku O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 16.09.2009 13:59
lock right edessä ja takana Tekniikka & Jutustelu 5 17.11.2007 21:21
mitä nimimerkin takana Cental73 Chit-Chat 156 22.12.2006 23:25
ISO:lla Volvolla eka metsäreissu takana Kentsu Tekniikka & Jutustelu 2 22.11.2004 21:59
selän takana sättiminen This And That 3 23.07.2004 13:53


Sivu luotu: 18:51 (GMT +2).