![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tästä on montaa eri koulu kuntaa. Ja nimen omaan siis ETUPERÄSSÄ.
100% kytkettävä, on aina parempi kun voi kytkeä pois päältä ---> auto kääntyy varmemmin, ei rupea puskemaan. Kitkalukon toimintahan perustuu renkaiden nopeus eroon ja käännyttäessähän sitä nopeus eroa tulee. Jolloin lukko kun ottaa kiinni ja eturenkaat rupeaa pyörimään samaa nopeutta, niin auto puskee suoraan. Maantiellä voit ajaa napalukot auki, mutta mites maastossa, jos tarvitsee sen nelivedon että yleensäkkään pääsee eteen päin ja sitten kääntymisestä ei tule mitään. Ota napalukko auki, että kääntyy, niin auto ei etene, kun tarvisi olla se neliveto, jne... Mutta itselläni ei ole henkilö kohtaista kokemusta.
__________________
http://s1269.photobucket.com/user/Je...?sort=2&page=0 Viimeksi muokannut Jeep-Ukko : 24.09.2009 21:02 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Suzuki Sj 413 akekit Takana lukko | jaakku | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 16.09.2009 13:59 |
lock right edessä ja takana | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.11.2007 21:21 | |
mitä nimimerkin takana | Cental73 | Chit-Chat | 156 | 22.12.2006 23:25 |
ISO:lla Volvolla eka metsäreissu takana | Kentsu | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.11.2004 21:59 |
selän takana sättiminen | This And That | 3 | 23.07.2004 13:53 |