![]() |
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Mun -72:sen alkuperäisessä käyttöohjekirjassa neuvotaan käyttämään lyijytöntä tai vähälyijyistä bensaa, oktaanivaatimuskin on vain 91RON. Voisi kuvitella että -74:kin on suunniteltu lyijyttömälle.
Itse olen ajellut 95 eemelillä 5 vuotta ja 15 tkm ilman ongelmia. Vois tietty olla kulumisen kannalta turvallisempaa käyttää jotain lisäaineita, olen ymmärtänyt että näissä vanhimmissa lyijyttömälle tehdyissä koneissa venttiiliseetit on vain induktiokarkaistu, vähän uudemmissa (-75??) on sitten jo erilliset kovemmasta materiaalista tehdyt seetit. t -Tomi |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| evo 7 turbo hj:n koneeseen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.04.2008 09:53 | |
| Lyijyn hinnannousu | -Epeli | Chit-Chat | 21 | 29.02.2008 16:42 |
| Kylmää koneeseen | -teemu | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 31.05.2006 10:57 |
| XP koneeseen w2k??? | -MAKE- | Software | 8 | 01.01.2006 01:29 |
| alavääntö LR TD5 koneeseen | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.10.2005 06:51 | |