![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Sain vihdoin kartan näkymään puhelimessa ja voe että on huippu hieno, MUTTA... Jostain syystä kartta on niinku kalibroitu päin hevon persettä. olen kokeillut monilla eri koordinaateilla tehdä sitä .map tiedostoa mutta aina se SCGPS näyttää sijaintini eri paikassa kuin missä oikeasti olen. Kysymys herääkin että missä se vika voi olla, onko noissa tuloskartan leveys ja korkeus määrityksissä jotain mätää mulla. mitäs ne niinku yleensäkin tarkoittaa? olen laittanut karttapalan luonnolliset kilometrit 21km vaakaan ja 29km pystyyn. Vika muuten siinä ettei kartat näkyny oli että ogf2toolissa oli käytössä tiff algoritmi ja vaihdoin sen gif algoritmiin niin alkoi puhelinki näyttään kartan.
|
||||
|
||||
![]() Karttapaikalla häikkää?
Kun yritin aloitella Paratiisin kartan tekoa niin ei synny vaan eilen ja tänään tuli tällaista herjaa
Onko vain minulla ongelma vai onko joku muu huomannut samaa? Nuo koordinaatit jotka näkyy ovat karttapaikan antamat TM35FIN koordinaatit, kun syötin sisään WSG:nä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
-Jari |
|
||||
|
||||
![]()
Version 3.0e, 26.03.2009. Voisihan tuon yrittää tsekata onko uutta versiota.
Päivitin 3.0 h, ei vaikutusta. Viimeksi muokannut Killman : 04.04.2010 12:54 Perustelu: päivitys |
|
||||
|
||||
![]()
laitetaampa ohjeen linkki uudelleen:
http://www.gps-waypoints.net/wiki/do...rttojen_tekoon http://zil.olammi.iki.fi/sw/fetch_map/' Näillä ohjeilla toimii ainakin nyt. uusin versio fetch_mapista ja python 25. |
|
||||
|
||||
![]()
Ongelma ei kai niinkään ole Fetch_mapin puolella vaan että karttapaikalta ei löydy (can not get...). Jos joku on eilen-tänään kokeillut ja karttaa pukkaa niin saattaa olla että tämä Qatarin serveri on sitämieltä että aineisto on liian aikuisille suunnattua...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli joskus sellanen ongelma että mapinfo ohjelmasta tuotu puolen suomen gt kartta heitti kymmeniä tai satoja metrejä. No jotenkin arpomalla sain sen kohdalleen kun tietokoneella oziexplorerilla valitsi tiedosto - tarkista kartan kalibrointi ja muutti karttajärjestelmän finland hayfordiksi ja tallensi. Tuonti työkalu ei jotenkin toiminut oikein. Taisin tätäkin arpoa vain vertaamalla karttaa jo ajettuun viivaan.
Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ozi kartat kovalevyllä | Td5 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 31.10.2013 13:26 |
M: Garmin GBS 10 ja kartat alue 5 ja 9 | Topi1982 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.11.2007 18:49 |
kartat ja milla nimillä? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.01.2007 18:19 | |
paikkatietolainaus.fi kartat? | mikjus | Chit-Chat | 0 | 19.05.2005 11:47 |
GPS karttasofta + Kalibroidut KARTAT ilmaiseksi | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.01.2005 09:09 |