![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
alkuperäinen levike+60mm vai ilman alkuperäisiä+60mm
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
mulla 13.5 levee tsl. takana 9 senttiä ja edessä12 tulee ulos ilman orkkis levikettä. vanne 8 plus bedlock. et pitäs mitata.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Alkuperäinen +60mm ei riitä. Jostain syystä Suomesta ei tunnu yhdeltäkään kauppiaalta löytyvän sopivammalla back spacella olevampia vanteita. Tuolla on jotain kuvia tollaisilla vanteilla varustetusta autosta:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=29897 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei ehkä vakio korisessa, mutta onneks miulla on rälläkkä ja hitsauskone käytettävissä ni ei tarvii tehä autoa sellaiseksi ku netissä kerrotaan vaan voi tehdä ihan omanlaisia virheitä. Joku -20 ET taitais olla sopiva tossa kymppituuman vanteessa. Täytyy kertoa sitte kun saan uudet vanteet alle. Jos auto on leimattu 13,5" leveille kumeille ni kasituumainen ei taida riittää?? Ootko mitannut todellista eroa renkaan leveydessä käytettäessä 8" tai 10" vannetta? Mie en ole. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
No juu, ei tartte tehdä niinkuin netissä sanotaan ei. Mutta mulla ainakin ne paikat mihin rengas ekana ottaisi kiinni on joko jousitolppa tai se ilmasuodatinkotelon/ akkukotelon reuna, minkä toki saa leikattua veke (sen olenkin tekemässä, kunhan vaan ehtii ja jaksaa). Jousitolppaa on vaikeampi siirtää. Ei ainakaan 35"/ 12.50" renkailla voisi yhtään ottaa enää rengasta sisemmäs tai olisi sisäänjoustoissa koko ajan tolpassa kiinni.
En ole minäkään mitannut eroa 10" ja 8" vanteiden välillä renkaan leveydessä, mutta 35" kumilla ei varmaan kovin paljoa? |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
tähän ei ainakaan mahdu 35" millään ja on 4,5" korotusta
33 boggereillakin joutu rajoittaa sisään joustoa edessä 10cm ennen seuraavia ajoja panhardin kiinnikekin täytyy tehdä uusiksi tai ainakin vahvistaa ja laatikon kannatin pitäis tehdä myös jytkympi sekä tää tehdä loppuun ps. löytyykö palstalaisista sinkitsijöitä?
Viimeksi muokannut tare : 25.09.2009 19:19 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2008 17:49 |
| cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
| M/Cherokee XJ-93 | timmy | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 25.01.2007 11:33 |
| Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
| M Cherokee | JakeHammer | O/M/V Muut | 23 | 23.11.2005 10:02 |