![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Vastauksia Tuomolle: - Sataa v***sti ja vaakasuoraan, myöskin pakkasella - Joutuu vinssaan (datsunilla) - Kaikissa datsuneissa täytyy olla kännissä - Pitää painia, vuorot arvotaan että kaikille riittää miliisiä, etuilua ei sallita -http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=40469 http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=40470
|
|
||||
|
||||
![]()
KUVIA!
|
|
||||
|
||||
![]()
taitaa olla vielä tämän vuoden kuvat metsässä ja miehistöt suomessa reissu on edessä päin.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Vehkeet näytille?
Ei satunainen palstan seuraaja saanu täyttä selkoa osallistujalistasta/kalustosta, (kaikki kun ei ole projektit "sivuilla rakennettuja") elikkäs tahtoo kuvia ja speksejä reissuun lähtevästä kalustosta, varusteista, varaosista. Jotta kaikki joilla ei o kanttia lähtee reissuun (mm. minä) saa äimistellä.
|
|
||||
|
||||
![]() Tekeillä..
Vähän juttelinkin lähtijöiden kesken että olisi kiva jos porukat saisi vaikka mulle sähköpostiin jonkun "edustavan" kuvan ajoneuvostaan (ei äijistä, niitä ei kestä kattella) ja pääpiirteittäin listaa muutoksista, niin voisin laitella osallistujaluetteloa täydellisemmäksi...
|
|
|||
|
|||
![]()
Ookko saanu jo kuva kollaasin kasaan lähtijöiden ajoneuvoista?
T: Eetza |
|
||||
|
||||
![]() Datsun Patrol 3.3 td,orkkis päälatikko välitytty jakolaatikko.renkaat 39x18.5x16.5 h1 hummerin vanteilla. Volvon akselit levyjarruilla 7,55 välityksillä ja cromo murroksilla. Edessä lehti jouset takana 4-linkki kierrejousilla. Vinssit 2x räikkäwarni. Kaikenlaista tarpeelista ja tarpeetonta lisä varustetta. Kuvasta poiketen keulassa uus puskuri ja turvakaari putket. |
|
|||
|
|||
![]()
Mites toi miliisipainijuttu oikein meni?
|
|
||||
|
||||
![]()
Volvo akseli miehet.
Laitakaas hieman listaa mitä akseli osia ootte ottamassa matkaan niin ei raahata kaikki samoja osia mukana. Mulle lähtee yks 6-pulttinapa laakerilaippoineen+1sarja porttaali rattaita,raidetanko nivelineen,murroksen suoja kumi ja ohjaus varsi(ei käy volvoon ainakaan vielä) Niin ja varapyöristä, mulla on toyota/nissan/chevy 6-pulttijako ja levyjarrut niin ei mahdu kun vähintää 16"vanne. mul itelläni ei oo kuin ylikokoinen täys pintainen lapikas vanteella varapyöräks. minkäslaisia vara monoja ootte ottamassa mukaan? Viimeksi muokannut tapsa4x4 : 17.09.2009 20:57 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Riskiretki 2007 | KooPee | Tapahtumat | 326 | 15.10.2017 09:37 |
Riskiretki 2008 | KooPee | Tapahtumat | 225 | 15.10.2017 09:25 |
Myydään RiskiRetki 2007 DVD | SuurSyömäri | O/M/V Muut | 34 | 10.11.2010 22:50 |
KARELIA TROPHY 2009, 8-16.8.2009 | myllis | Tapahtumat | 1 | 07.07.2009 11:28 |
Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 | oska80 | Tapahtumat | 201 | 15.06.2009 22:15 |