Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 15.09.2009, 22:52
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

mikkelissä liikkui talvella myöski agregaatti myyjä myi jotai halpahallin rakkineita

Vastaa lainaten
Vanha 15.09.2009, 23:56
mikaelt:n Avatar
mikaelt mikaelt ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 18.11.08
Sijainti: Mikkeli, Otava
Perusasetus

Savonlinnassa kulki kesällä- alkusyksystä muutama suomalainen heppu. Myivät muikkuja vanhuksille, vaikka väkisin. Oli ollu kuulemma muutamaa päivää aikasemmin ostetut syömättä. No rehtiä porukkaa kun veivät rahat mutta jättivät uudet muikut. Oon kerran nähny tyypit, oli 3-4 miestä. Tollasella 80 luvun harmaa hopeisella talbotin horiskolla liikkeellä. Kun auto pysähty 2-3 miestä hyökkäs puolijuoksia taloihin ja sitt takas autolle ja äkkiä matkaan. Eivät mulle kyllä tulleet kaupittleen kun emännän pihassa chevyä hitsasin ja oli rautaputkea lähellä.

Nuorena poikana istuttiin iltaa kaverin kämpillä joka opiskeli meilläpäin. Sitte ovikello soi ja toinen kaveri meni avaan..Se tuli kohta takas ja sano "Hei Marko siellä on joku teiltäpäin" Kaveri meni ovelle nii siinä seisoskeli yöntimo taulujen kanssa

Team Tostanoin Facebookissa

www.maasturistit.fi
www.etsama.com
------Offroad team Over the Hill---------------
Vastaa lainaten
Vanha 16.09.2009, 23:02
Rekisteröimätön
Guest

Cool

olen nähnyt

kaakossa tois keväänä useampia työkalumessuilta joensuusta palaavia edustajia, jotka möivät melko runsasta varastoaan eripuolilla,muutamien päivien ajan, tarina tuo tuttu mutta vuokra-autoilla liikkeellä ja auto luovutettava ja lento lähtee illalla.... suostuvat jopa kuitilla myymään ja e-karjalan poliisikin on tutkinut asiaa ja jossainmäärin jopa puhtaat jauhot pussissa tai ainakin pitävä peitetarina uskokoon kuka haluu
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 22:59 (GMT +2).