![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Koittaa se myydä taivuttimia, mutta ei taida raukka tietää hintoja. UPS:n kanssa tulee 3 laatikollista tavaraa, ei kait sekään ilmaista ole. Baileight Inc, just tell us how much is that RDB-050 and how much is shipping?
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä kysyin hinnat baileigh.inc:lta,
Taivuttimenrunko $895 Jalka $80 Kahva $20 1" lesti 3" keskisäteellä $131 1 1/4" x 4" CLR $172 1 1/2" x 5" CLR $225 1 5/8" x 6" CLR $255 1 3/4" x 6" CLR $270 2" x 6" CLR $278 2 1/2" x 7" CLR $493 3 laatikkoa tulisi ja UPS:lla tulisi kuulemma maltilliseen hintaan jota ei osannut sanoa. Rahtihinta varmasti on useita satasia tuon painoiselle aparaatille eli karkea arvio muutamalla lestillä on noin pari tonnia, halpaa kuin saippua. Tai sitten puuhastelee turakkipajan tyyliin http://www.youtube.com/watch?v=uyTWmCeAJGs |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Tekis vaan käännettävän telineen (vanhasta kannesta rälläköi irti nokan laakeripukit ja hitsaa Ajatuksen kanssa sopivan raudan päälle), niin saisi eri halkaisijoille helposti lestit tehtyä...
|
|
|
||||
|
||||
|
http://www.jd2.com/shop/custom.aspx?recid=1
Tuolla toinen taivutin eikä ole salaisia hintoja. Runko halvempi ja yksinkertaisempi. Mutta onko niin paljon huonompi, että maksais 2x hienommasta? |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ainakin mulla menee enempi aikaa putken asetteluun ja mittailuun kun mitä itse taivutukseen. Olishan se kätevämpi jos kone vääntää eikä itse joudu hikoilemaan, mutta ei se mikään välttämättömyys ole.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ja tämmönen teese itse taivutin odottelee noita lestejä..... Viimeksi muokannut TimJus : 14.09.2009 22:54 |
|
|
||||
|
||||
|
Niille jotka vielä tuskailee sen Bilteema/motoneetti/ryppyprässin kanssa niin pari ajatusta.
Kierteytettävä putki on tukkusetän mukaan pehmeämpää materiaalia, kuin hitsattava, mulla ainakin käyttäytyi kiltimmin. Kierteytettävä on siis juurikin sininen/vihreä/musta LVI-tukuissa. Itse testailin mustalla. Useissa ryppyprässeissä on lesti liian leveä -> kaaren ulkoreuna painuu tasaiseksi ja sisäreuna menee ryppyyn. Nyt päästäänkin sitten niksipirkka osastolle.... Märkä froteepyyhe pariin kertaan taiteltuna lestin ja putken väliin -> putki kai luistaa lestissä vähän ja toisaalta ei ole niin väljä. Harmi, että eka kuva (ryppynen, ilman pyyhettä) meni pilalle, kuvassa pyyskeen kanssa tehty, ei täydellinen, mutta huomattavasti parempi.
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
|
|
||||
|
||||
|
Ja joskus on tullut semmonenkin huomio tehtyä että kannattaa kattoa mihin kohtaan sen sauman jättää.. eli ei kurvin ulko eikä sisäsyrjälle.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hemmetin hyvä pointti. Ei oo kyl tullu tommosta ajatelleeks ku on taivutellu kaaria.
|
|
|
||||
|
||||
|
Näytti tulleen ur-anus tuonnin valikoimiin pro-toolsin "halpis" kopio, tosin hydrauliikalla varustettuna. Kuka ostaa ensimmäisenä ja kokeilee, miten toimii
![]() http://www.koneita.com/hb10/index.html |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Hmmmm... Tämän lisäksi laittaa sen vesijohtopaineen ilman ilmaa putken sisään, niin tulisko silloin hyvää käyrää liikennemerkkiputkesta? Missäs se mun Gepsi olikaan, pitää tarkistaa missä noi lähimmät pönttöpolliisit luuraa. Kohta ne on ilman sitä keskimmäistäkään jalkaa...
|
|
|
||||
|
||||
|
Rykipumpulla saisi n. 20 baaria, mutta pitänee jättää painemittari kiinni. Kun taivuttaessa putki painuu vähän kasaan voi tulla ylläri..
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
|
|
||||
|
||||
|
Onko noi tehdastekoset lestit kuinka tiukkoja putkeen? Eli onko ne just samankokosia, vai onko siellä pieni välys? Ja tarkoitan kunnon lestejä, en halpoja p*skoja.
Terv. nimim. teen itse ja säästän.
|
||||
|
||||
|
hinnat saa kysymällä s-postitse ,yhtä moista laitetta ollaan tilaamassa kunhan saadaan lähetys asiat kuntoon kun lähetys "noormaaleilla" kuluilla melkein laitteen hinnan...
Laalaa oli nopeempi (; Ai joo ja noi Laalaan lestien hinnat muuten 90asteiselle 180asteiset kalliimpia... Viimeksi muokannut kares : 14.09.2009 21:40 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| o: putkentaivutin | fedi | O/M/V Muut | 0 | 21.03.2008 18:53 |
| Putkentaivutin haussa | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 02.12.2006 11:49 |
| Putkentaivutin | SoSo | Chit-Chat | 6 | 21.07.2006 04:54 |
| Putkentaivutin..taas.. | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.06.2006 09:18 | |
| O:Putkentaivutin 50mm+ jne | SuurSyömäri | O/M/V Muut | 0 | 03.04.2005 09:40 |