![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No kappas. Sä oot saanu rautaa keulalle. Virveli puuttuu vielä ![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Levystä leikatut palat on mustaa rautaa, ja putket haponkestävää tai ruostumatonta?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Noi lisäpitkät on hintaansa nähden ihan kohtuulliset. Hieman heppoisen oloiset mut näkee niilläkin. Joku kiinalainen paskavinssi tohon varmaan joskus tulee jossei rikastumaan pääse. Päädyt on mustaa mutta putket on kromatut, alkuperä on jostain hydraulisylinteristä. Seinämä vahvuus pitäis olla riittävä
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Miten vahvasta kamasta teit nuo päädyt? ja kuinka teit mallit siihen että sopii keulille?? pahvinko avulla?
nii ja kuin tuo rauda on kiinni näissä mitsuissa? tai miten ite laitoit... Sori... kyselyikä koko ikä ![]()
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Pahvista sabluuna, mittailua, viilailua, kiroilua ja loput rälläkällä. Päädyt on noin +3mm pellistä, päätyä "kiertää" 6mm latikkaa. Putket on 9mm ja 7mm seinämävahvuudella, alimmainen putki on jotain vesijohtoputkea. Ite rauta on kiinni alapäästä rungossa, puskurin kiinnike pultin alla ja tuolta puskurin aukosta menee rauta puskurin kiinnikkeeseen jossa myös pulttiliitos. Onpas tää hankala selittää. Voin pistää tarkempia kuvia kiinnitys kohdasta huomenissa, niistä tuo selkee paremmin.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() itekkin yritin :D
itekki tein tälläsen siromman valoraudan kingcappiin, hyödynsin romulavaa josta löyty vesijohtomutkii suoraaputkee jotain rakennustelineen kaiteita ja muuta mukavaa...
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No on tuokii "nätimpi" ku miula oleva häräke!! eijois pitäny antaa amiksen pojille prokkikseks tuota ![]() jos JP80 sais kuvia siitä kiinnityksestä laiteltua nii oies hjuva! ![]() Jos sais omaaki rautaa tehtyä paremmaks nii ois huippu, nyt se ei oo kiinni kun niillä neljällä pultilla mitkä tulee runkoon kiinni...
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
[M] Mitsu L200 | ¤Offi-Osku¤ | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 09.10.2006 20:43 |
M : Mitsu L200 2.5D 4wd -89 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 21.09.2006 21:46 | |
M/V: Mitsu L200 4x4 2,6B -93 | PL | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 06.09.2006 07:04 |
M: Mitsu L200 4x4 | PL | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.05.2006 21:43 |
Mitsu L200 4x4 -91 | Predator | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.06.2005 20:20 |