![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Se on ihan normaalia, että ei sudi kuin toinen takapyörä/etupyörä, jos ei ole kytkettäviä lukkoja/kitkalukkoa tms. akselilla.. Viisaammat varmaan, joilla kitkalukkoja löytyy, osaa kertoa, mistä sen tunnistaa, että onko sellaista akselilla ![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
en tiedä erottaako sen mistä sitten päällepäin
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei sitä taida muusta kun siitä tarrasta erottaa, titty sf perissä ei taida kitkaakaan olla ja ne tunnistaa sittä navasta.
siis samanlainen napa kun etuakselissa saa epua renkaan vaihdossa. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Höh. Turha maasturi kun ei muka lukkoakaan ole.
![]() Tänään(kään) ei mikään mennyt niin kuin oli suunniteltu. Ensinnäkin, kamera unohtui, mutta kaveri kyllä otti kuvia jotka tulee myöhemmin.. Laatikon purkamisessakin meinas loppua haba kesken, ja siitäkin on hieno kuva olemassa mutta vasta tulossa. ![]() Vielä on apuakseli kiinni ja pääakseli valeessa. Kytkinakselin laakeri oli mallia SKF:n kuulalaakeri, ja rikki. Tamgearsin räjäytyskuva on sitä mieltä että kuulallaakeri on vain hj61:n laatikossa, ja hj60:n laatikossa olis rullalaakeri. Mutta ei kait sen niin väliä..? Prkl, jos vaikka aamumulla sais laitettua edes alkuvaiheen kuvia näkösälle.. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kaveri päätti näyttää mallia ergonomisesta työ asennosta.
![]() ![]() Muutama kuvatus nyt puuttuu välistä, mutta hirveän ähertämisen jälkeen saatiin laatikko talliin ja palasiks, ja palasiks saatiin myös 2 ulosvetäjää. ![]() ![]() Päätettiin että ei sitä laakeria tartte irrottaa prkl. ![]() ![]() Jos omiinne laitatte skf:n laakereita niin muistakaa kuitenkin että koyo:n laakerit on niitä jotka siellä kestää kuin duracel puput. Paaaaljon mennyt tunteja, enkä ole saanu aikaan oikeastaan muuta kuin kamalan sotkun. ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
meinaatko vaihtaa mitä kaikkea sinne laatikkoon? oletko kysellyt paljonko maksaa mitkäkin laakerit?kannattaisiko vaihtaa kerralla kaikki vai ovatko miten arvokkaita?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kappas, saman värinen hj ku mullaki
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tälläisen sain aikaiseksi | sisua45 | Chit-Chat | 53 | 24.08.2011 19:02 |
O/V Suzuki SJ 410-413 Sain uuden "kikottimen" | jambo72 | O/M/V Muut | 4 | 02.07.2005 20:55 |
sain hj61:sen | Kela | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 03.03.2005 18:09 |
Sain bannit #muropaketti | TiMMo | Bullshit | 0 | 26.04.2002 16:35 |