![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
-EI FUNY KAASUJA -EI NESTEKAASUA -EI KAASUTUKSIA(doping) +pienemmän luokan(alle 35") saa ajaa myös isossa luokassa(jos vaihtaa renkaat(oman kisan jälkeen)) mutta menee vaan tupla maksu. +traktorinrenkaat sallittu isossa luokassa. -EI TARVITSE OLLA KATSASTETTU ajoneuvo -AI NIIN ehkä tärkein AJOASU(ei tarvitse olla FOFF tyylinen) pakollinen -->> ei ex pähämä PJ tyyliset(UAZlamon inside vinoilua Väihköstä kohtaan) +FOR FUN TYYLINEN KISA hauskanpito tärkein. -Ei kuorma-autoja -Ei suurinta sallittua rengaskokoa
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tarkoittaako ajoasu siis vain ettei alasti saa tulla
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Lyhyesti KYLLÄ.(Uokin sanoin)
OFF DOPING Hyvä et kiplailun johtajakin on saanu itsensä hinattua 2000 luvulle.Sil on kone ja netti.(ja osaa käyttää niitä?????) |
#4
|
||||
|
||||
![]()
mä ajattelin tossa töihin mennessä ihan samaa, olis vaikka keltanen lippu varovaisuutta varten ja punasella ohituskielto.....
Meneeks liian vaikeeks/riittääkö järkkärit. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
helpoimalla taitaa päästä jos tekee vaihto ehto reitin ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() ole uranuurtaja,osallistu järjestelyihin!
vai lippumiehiä..No joo,ei paha ajatus kunhan jostain taikomalla hatusta tai jostain halukkaita työmiehiä heiluttelee lippuja.ELI TÄMÄ ON KUTSU!Ottakaahan tännepäin yhteyttä ketä kiinnostaa olla luomassa mielenkiintoista ja varmastikin vauhdikasta kisamuotoa ja varmistaa sen jatkuvuus,vielä voi vaikuttaa reittiin,aikatauluun ja miltei vaikka mihin,joka huutoa kuunnellaan!
Tarkoitushan on tehdä toimiva,katsottava ja nautittava kisamuoto joka ei kangistu turhuuksiin.Tulevana viikonloppuna meininki taas tehdä rataa ja katella sillee mestoja.Mielessä myös talveksi järkätä joku sudittelu sladittelu hupailu jossa 4x4 kalustolla voi pöllytellä pellolla ja pelto ojissa ja silloin ehkä kävis toi 205 luokkakin mutta sitä sitten talvella...Nyt tarvitaan maastorenkaita maastoon joka on monimuotoista. AE NIIN JOO! Reitti jokseenkin jeti 1,5 km täs mallis,kun hissuksiin ajoin tol tojotan tappajal elikkäs Uazil,, samal kummipoika Kassulle näyttäen rataa, meni tasan vartti ja tuli silti hiki.Peltopätkät ajelin myös n puolivauhtia ettei naapurit tekis Ufo havaintoa kun olikin jo hämärätätätä.. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Muutamassa nopeuskisassa Eestissä olleena voin sanoo että tää laji on toistaiseks hauskinta mitä oon maasturilla tehny, järkeähän hommassa ei ole yhtään kun tietää miten hyviä noi isopyöräset kikottimet on ajaa kovaa.
Mutta toi lipu juttu ja ratatuomarointi olis kyllä ehdottoman hyvä juttu, meinaan kun annetaan lupa ajaa täysiä niin aika monelta jää aivot narikkaan ja läheltäpiti tilanteita on noissa kisoissa sattunut jo niin monta että hirvittää kun niitä muistelee. Kerran vinssatessa yhdessä ojan ylityksessä kilpakumppani päätti ajaa vierestä täysiä yli ja autot heittivät kyljet vastakkain, no Kaskinen oli siinä välissä just sillä hetkellä mut onneks Toyotassa renkaat oli niin leveellä että pieni rako jäi ja todellinen vaaratilanne syntyi siitä kun Miikka meinas leipoo sitä kaveria turpaan, (mun muistaakseni Kaskinen ei ollu lavalla,oli tai ei niin turhan lähellä kävi) . Ernassa pyörähti yks 4runneri katolleen radan nopeimmassa kohtaa ja en nyt muista oliko siinä pääkaari vai ei mutta ohjaamon kohta oli aika littee, eikä siinäkään kavereille kuitenkaan känyt mitään joten turhia noi kaarisäännöt..... no jos rata tehdään niin ettei nopeus kasva liian suureksi missän vaiheessa niin eiköhän tuossakin kisassa vaarallisimmaksi osuudeksi jää kilpailupaikalle ajaminen yleisillä teillä. Toi katsojien turvallisuus vois kans olla piirun korkeammalla tasolla kuin tuolla etelässä, mua jotenkin aina hirvitti vetää pellolla viittäkymppiä sladissa katsojien ohi kun oli vain lippusiima välissä. Ja mukana ollaan aivan varmasti. Viimeksi muokannut Kentsu : 11.09.2009 07:31 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tarviiko tällä radalla snorkkelia?
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Saako välitankkaukset tehdä? Eijoo suikassa ku 40ltr säiliö ja sillä ei aja 1,5h sikäli mikäli pysyy kasassa niin kauan..
![]() Selkä saattas kestää tollasen pikku rykäsyn jos het alottaa toipumisen, eli lopettaa talon rakennuksen ![]() ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Välitankkaus- / remonttipaikka järjestetään lähtöalueen tuntumaan lähelle varikkoa.
Reittiä käytiin juuri tekemässä lisää ns. rämeellä. Uazilla pääsee, muilla voi tehdä jo vähän tiukkaa ![]() Reitit paranee kisoihin mennessä syyssateiden saapuessa. Kunnon pyyhkijät ja pissapoika täyteen. Kisassa tarvitaan isoa jalkaa vauhtipaikoilla ja toisaalla ajosilmää oikean linjan löytämiseksi. Vinssiapinoillekin luvassa nopeita tilanteita, ellei vinssatessa, niin parempaa reittiä etsiessä. Nopeilla pätkillä mutkiin tultaessa, edellä oleva pitää ajolinjansa ja taaemmat yrittävät sopeutua tilanteeseen. Kylkeen ei tarvitse puskea. Herrasmiesmäisyys on sallittua ja toivottavaa. Pulaan joutunutta autetaan samalla tavalla kuin suunnistuskisoissa. Lisää infoa tulee myöhemmin ja jonkinmoinen ilmo-kaavake. Kuvia kisapaikalta löytyy profiilista. Terveisin Uazlamo ja haamukirjoittaja |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Siinä herrasmiesmäisyys unohtuu kun on edessä toinen jumissa ja itsellä reilusti vetoja ja pitoja...veikkaan, että vedellään kavereiden vinssivaijereiden yli että heilahtaa, niin on käynyt jo suunnistuskisoissakin kun jollain "pro":lla menee hermot odotella kun toiset vinssailee! Tää nyt on vaan mun scenaario. Veikkaan että tulee vauhdikkaita JA vaarallisia tilanteita!
__________________
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa" |
#14
|
||||
|
||||
![]()
tollaisiatosikkoja / pro:ja vastaa apparilla pitää olla jäähakku matkas "ankkurina" läväyttää sen mustan ja pyöreen kylkeen niin opettaa odottamaan vuoroaan..
ei vaan jos tuollaista tapahtuu niin pitäs saaja heti kitkettyä pois epäurheilijamaisena käytöksenä |
#15
|
|||
|
|||
![]()
no vittuukos siin eessä sit jumittelee
![]() ei vaa, kun ei hätäile ja kattoo mistä ohittaa nii ei satu mitään ja toivottavasti kaikille jää kiva maku kisoista. perkele kun tossa suunnittelin et oisin laittanu patrollin telakalle oottelemaan välityksiä, akseleita ja uutta ahdinta + montaa muuta korjailua/parantelua mut täytyy viel harkita jos entisöis ees sen verran et pääsis tonne heinolaan... lähtisköhän pikkuville tai jussi appariks ![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No me koitetaan Miikan kanssa löytää vikaa siellä radalla (huollon sai siis Virossa tehdä missä vaan, jotta saa tukkeena olevan auton taas eteenpäin) ja apparin puolella oviaukon kohdalla oltiin kuuntelemassa että pyöriikö sähköpumppu. Kunnes Vaigo vai mikä sen yhden "kahjon" Virolaisen nimi nyt oli, kajauttaa reilulla vauhdilla just apparin kylkeen, niin että levikkeet rutisee ja tais Kentsun bertan ovikin siinä vaurioitua. Ihme tuuria meillä matkassa, että mä olin just (eli about 1-2 sekunttia aiemmin) siirtyny oviaukosta konehuoneen puolelle ja Miikka vielä vähän myöhemmin noussut bertan lavalle. Jos oltais molemmat oltu siinä oviaukossa, niin huonommalla tuurilla jäis varmaan nääkin tekstit kirjoittamatta!! Opetusta tai jotain ajateltavaa.....eli kun näet kisan aikana ihmisiäa auton ulkopuolella vinssaamassa/vaihtamassa rengasta ym ym, unohda palava kilpailuvietti edes hetkeksi ja varo muita!!! Ei varmaan ole kovin kiva fiilis, jos kisa keskeytetään jonkun vakavan loukkaantumisen tai vastaavan takia ja kaikki muut varikolla kyselee, että kuka se "hullu/mäntti" oli, kenen syytä tää on. Nii ja onnistuhan se sama Vaigo vinssaan puun poikki ja tiputtaan sen katkeavan osan sit Vellun auton päälle!!!! Kiva kilpakumppani ![]() |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Niin,
Kun kyseessä on näennäisesti vauhtikisa, eikö säännöt voisi määritellä tuota vinssaustakin. Eli jos jää keulilta kiinni ja vinssaaminen tukkisi ajoretin, täytyy kiinnijääneen autokunnan odottaa kunnes kaikki halukkaat/kykynevät ovat ohittaneet heidät? Minun mielestä kiinijäämisestä täytyy jotenkin tulla hieman pelottava asia. Eli tulisi ajamiseen hiehan harkintaa! |
#18
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
TIETYSTIKIN LUOTETAAN SIIHEN ETTÄ JOKAISELLA TERVETTÄ MAALAISJÄRKEÄ, TOKI EN VAADI SITÄ KEHÄ KOLKIN SISÄLTÄ TULEVILTA... THIS WAS A JOKE, TÄMÄ OLI JOKKE. |
#19
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja tietty tyyliin,että ohituskielto lipun vaikutusalueella....kenties jonkinlainen ratatuomarointi samalla.... Vai tuleeko liian vaikeaa offarille noudattaa sääntöä? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KARELIA TROPHY 2009, 8-16.8.2009 | myllis | Tapahtumat | 1 | 07.07.2009 11:28 |
Paratiisi Offi 2009 15.-17.5.2009 | oska80 | Tapahtumat | 201 | 15.06.2009 22:15 |
Offivarusteen Lost In Bonehill 6-8.3.2009 | Anna | Tapahtumat | 301 | 17.03.2009 08:34 |
Saarekoll 2009 29.01-01.02.2009 | Kynnapas | Tapahtumat | 4 | 03.02.2009 13:07 |
Offivarusteen hinnat? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.03.2004 21:48 |