Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #25  
Vanha 07.09.2009, 14:46
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Perusasetus

Helvatan hyvän näköstä settiä ja ootte näköjään sen vesiputouksenkin löytäneet. Mua kiinnostais muuten toi ajettu ozin reitti eli jos jollain on niin ottasin mielellään vastaa.

Kelläs on noin hieno bertta? Varsinkin takapään nelilinkki näyttää hyvältä kun sellainen on omaankiin haaveissa ollut jo pidemmän aikaa (ainoastaan nivelet hankittu). Lisäkuvat rojektista kiinnostais.

Pikkasen polttelis päästä Venäjälle räppäilemään varsinkin kun tuli yks meidän 2008 vuoden reissun dvd naurettua läpi tässä taannoin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
venäjän reissu? Hartzaq Tapahtumat 22 16.07.2009 21:04
Kyytiä tarjolla reissu käyty Rak O/M/V Muut 0 10.05.2007 07:12
Puolalaisten reissu Suomeen Tammikuussa Killman Tapahtumat 5 16.11.2006 18:25
mukavin reissu Chit-Chat 21 08.03.2005 23:35
USA Reissu Yleiset 5 13.03.2003 15:06


Sivu luotu: 15:06 (GMT +2).