![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#25
|
||||
|
||||
|
Helvatan hyvän näköstä settiä ja ootte näköjään sen vesiputouksenkin löytäneet. Mua kiinnostais muuten toi ajettu ozin reitti eli jos jollain on niin ottasin mielellään vastaa.
Kelläs on noin hieno bertta? Varsinkin takapään nelilinkki näyttää hyvältä kun sellainen on omaankiin haaveissa ollut jo pidemmän aikaa (ainoastaan nivelet hankittu ). Lisäkuvat rojektista kiinnostais.Pikkasen polttelis päästä Venäjälle räppäilemään varsinkin kun tuli yks meidän 2008 vuoden reissun dvd naurettua läpi tässä taannoin. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| venäjän reissu? | Hartzaq | Tapahtumat | 22 | 16.07.2009 21:04 |
| Kyytiä tarjolla reissu käyty | Rak | O/M/V Muut | 0 | 10.05.2007 07:12 |
| Puolalaisten reissu Suomeen Tammikuussa | Killman | Tapahtumat | 5 | 16.11.2006 18:25 |
| mukavin reissu | Chit-Chat | 21 | 08.03.2005 23:35 | |
| USA Reissu | Yleiset | 5 | 13.03.2003 15:06 | |