![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
|||
|
|||
![]() Mutta mutta..
Tost föönin valinnast sen verran et sihen vaikuttaa esim.moottorin kierrosalue, paljonko ahtopainetta halutaan,minkä kokonen kone,moniko sylinterinen,mitä ominaisuuksia haetaan jne.Turbon fyysinen koko ulkoapäin ei kerro mitään sen tuotosta.Vanhat ahtimet kiertää noin kolmasosan siitä mitä nykyiset.3/4 sarjan garretteihin esimerkiks on öbaut 30-50 eri siipiyhdistelmää ja pesiä useita.Ulkoa päin samannäkönen fööni voi tarkoittaa siis täysin eri ominaisuuksia.Itse teetin ahtimeni erikois miehellä ja hyvä tuli.Turbo pajoja on suomessa monia ja osa jopa maailmalla hyvin tunnettuja.Sieltä suunnasta lähtisin itse tietoa lypsämään.Osaavat neuvoa parhaiten,luulisin et muutamalla satkulla saa jo hyvän huolletun ahtimen ammattimiehen käsistä.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hihnapyörä 3B moottoriin??? | tumppu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.08.2009 11:19 |
Ostetaan 3 B moottoriin kulutusosia | BJ45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.11.2008 20:08 |
V: Yamaha 20 hv perämootori 6-15 hv moottoriin | Teppo2 | O/M/V Muut | 0 | 10.03.2008 22:58 |
Turbon hönkäputken koko | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 20.09.2005 13:48 |
O: V8 MOOTTORIIN RUUTTA | G-69 | O/M/V Muut | 0 | 15.12.2003 17:10 |