![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Hiluxistakin voi tehdä maasturin. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jäissähän tämäkin on ollut, mutta jotain edes saanut aikaan (muutakin kuin kattonu pihalla autoa että pitäs jatkaa) Koululla ohutlevytyön kurssin näyttönä rykäsin tehdä tankin, valmistettu 1.25 ryösteristä ja kasattu tigillä
Sisuksiin tein moisen loiskelevyhässäkän, levyjen alalaidassa on 10mm ilmaa jotta soppa kiertää vapaasti. Reijän tarkoitus on valutella evästä ns. imukuppiin, joka on 100mm korkea ja 100mm halkasijaltaan oleva putki, jonka pohjasta on dieselin lähtölinja ja paluu on samaiseen kupoliin. Täyttökorkista ei tullut aivan täysin tiivistä, johtuen sen rakenteesta. Pitää purkaa se ja tiivistellä sikamassalla, huohotus kuitenkin on jo tuossa kannessa niin se saa jopa happeakin. Etulaidassa näkyvät putken pätkät ovat soppamittarin liittimet, sellainen ns köyhänmiehen malli, läpinäkyvää letkua väliin ja avot Jälki on juuri sellaista jota opiskelijalta osaa odottaa, karua mutta ehkä jopa toimivaa... Tankki suunniteltu niin, että 45asteen kallistuksessa suuntaan kuin suuntaan, on kupissa evästä vielä noin 5dl sillä luulisi hetken jos toisenkin vielä koneen pyörivän.
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Heti talliin siitä nyhräämään jotain ja kuvia tekstiä näkösälle.
![]() ![]() ![]()
__________________
Mikä korkeudessa hävitään, se kaasulla korvataan |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eijjoo fedimoista talavikumeiks ainakaan nipponin alle!! Aivan saakelin liukkaat näin enslumilla!
![]()
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Valtakunnan pienin ja lyhyvin suikka
![]() Jotain ihmetystä saatu aikaan ![]() ![]() Kiinnityshilppeitä koululla saanut tehtyä, ei tarvitsisi kuin etuakseli laitella kohdilleen ja hitsuutella kiinni. Näin siis edessä, taakse jostain täytyisi käydä hakemassa sopivan jytäkkää putkea ja kunnon puslat/jotkin muut killuttimet jotta saisi nelilinkin aikaan.
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tää olikin mielenkiintoinen projektijuttu. Alkoi hissukseen kunnes mopo lähti sitten totaalisesti käsistä.
Meinaan positiivisessa mielessä. Ite olen aloittelijana varovasti harkinnut pienen paikkapalsen hitsuuta Hojokan takakulmaan ilmestyneen runtun tilalle. En tiedä vielä uskallanko? Viekö tämä modaus kuitenkin lopussa "koko käden"? Pitäiskö pysytellä hiomavehkeissä, pakkelissa ja paikkamaalissa? t: Iisiraireri |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Project Loordi II | Frohike | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 07.08.2007 07:59 |
Project: Bajeero | cruiseri | Tekniikka & Jutustelu | 57 | 16.04.2006 13:09 |
Project UAZ kysymyksiä??? | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 23.07.2005 20:20 |
Project Entropia | Lars | Computer Games | 4 | 06.10.2004 01:25 |