Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #27  
Vanha 02.09.2009, 20:22
Tumi:n Avatar
Tumi Tumi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.01.03
Sijainti: Joensuu
Viestit: 1.502
Perusasetus

Mitenkäs se nyt meneekään jotta saataisiin pienemmästä turbosta sama määrä ilmaa läpi(kun isommasta) pitää työntää sitä isommalla paineella, ja kun ilmaa puristetaan se kuumenee. Mitä enemmän sitä puristetaan sen kuumempaa se on, mitenkäs siinä käy hapelle?

Jos pakopaineet ois 3bar niin kyllä se maantieajossa jossain vaiheessa hajottaa joko turbon tai sitten moottorin.
Ja coolerin melkein pakollinen ainakin näissä jälkiasennusturboissa.

noita 3l orggis diesel turboja saa aika halvalla... Ei muuten mut sillä ainakin pääsis aika hyvin alkuun. esim kkk24, ta030 jne
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hihnapyörä 3B moottoriin??? tumppu Tekniikka & Jutustelu 3 12.08.2009 11:19
Ostetaan 3 B moottoriin kulutusosia BJ45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.11.2008 20:08
V: Yamaha 20 hv perämootori 6-15 hv moottoriin Teppo2 O/M/V Muut 0 10.03.2008 22:58
Turbon hönkäputken koko SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 3 20.09.2005 13:48
O: V8 MOOTTORIIN RUUTTA G-69 O/M/V Muut 0 15.12.2003 17:10


Sivu luotu: 06:44 (GMT +2).