![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Minä mistään sen enempää tiedä mutta itellä on patrollin kolmos garretti joka on melko saman näköinen saabin vastaavan kanssa,ja molempien tehot on vaparina melko samat n.3b n 90 hv saab 2 litranen n.90 hv
Jos ajelet alta kilon paineilla,niin luulisin että se pelittää kyllä pitkään,tai ainakin niin pitkään kun pelittää(paljon lie ajettu). Ps.Jos pakosarjan tiiviste vuotaa niin se kannattaa vaihtaa ennen tulipaloa ![]() ![]() ![]() Nämä on sitten ihan maaseutu järjellä ajateltuja asioita ei niinkään kiveen hakattua faktaa. Ja sen verran vielä että omalla turbo 3 b:llä on ajettu n.450000 km,joista turbotettuna ehkä noin 150000-160000 km Viimeksi muokannut Bj Andy : 31.08.2009 18:13 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hihnapyörä 3B moottoriin??? | tumppu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 12.08.2009 11:19 |
Ostetaan 3 B moottoriin kulutusosia | BJ45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.11.2008 20:08 |
V: Yamaha 20 hv perämootori 6-15 hv moottoriin | Teppo2 | O/M/V Muut | 0 | 10.03.2008 22:58 |
Turbon hönkäputken koko | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 20.09.2005 13:48 |
O: V8 MOOTTORIIN RUUTTA | G-69 | O/M/V Muut | 0 | 15.12.2003 17:10 |