Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #33  
Vanha 29.08.2009, 20:47
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Joo tuon kuran heiton kokeilit vissiin sillä pätkällä mikä lähti ihan tien alusta kun täyty yrittää pakoon lähtee kun rupes suikan koppiin kura tuleen..

Joo kyllä siinä lauantai ehtoo hienosti meni ja ilman isompii vaurioita selvitty. Vihdoinkin kunnolla syytä tehdä suzukiin pakoputki remontti heitti vähän kaksin kerroin pari kertaa.. Mut suikka on kyl hyvin toiminut VIHDOINKIN!

Sais vain aikasiseksi viel paremmin tutkittuu ajomahdollisuuksia niin löytyis lisää, mutta nytkin loppu aika kesken olis viel aluetta ollut kun ei toisella puolel oikein ollenkaan käyty..
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ikaalisiin ajelemaan 23.08.08 ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 29 23.08.2008 23:01
Ikaalisiin ajelemaan 6.7.08 ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 9 06.07.2008 21:12
Ikaalisiin ajelemaan 14.6.08 ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 36 27.06.2008 17:38
Ikaalisiin ajelemaan! (Su. 27.01) Klo 10 ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 47 29.01.2008 10:17
Olisiko kiinnostusta 9.12 ikaalisiin? ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 27 19.01.2008 01:17


Sivu luotu: 06:00 (GMT +2).