![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#33
|
||||
|
||||
|
Joo tuon kuran heiton kokeilit vissiin sillä pätkällä mikä lähti ihan tien alusta
kun täyty yrittää pakoon lähtee kun rupes suikan koppiin kura tuleen..Joo kyllä siinä lauantai ehtoo hienosti meni ja ilman isompii vaurioita selvitty. Vihdoinkin kunnolla syytä tehdä suzukiin pakoputki remontti heitti vähän kaksin kerroin pari kertaa.. Mut suikka on kyl hyvin toiminut VIHDOINKIN! Sais vain aikasiseksi viel paremmin tutkittuu ajomahdollisuuksia niin löytyis lisää, mutta nytkin loppu aika kesken olis viel aluetta ollut kun ei toisella puolel oikein ollenkaan käyty..
__________________
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ikaalisiin ajelemaan 23.08.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 29 | 23.08.2008 23:01 |
| Ikaalisiin ajelemaan 6.7.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 9 | 06.07.2008 21:12 |
| Ikaalisiin ajelemaan 14.6.08 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 36 | 27.06.2008 17:38 |
| Ikaalisiin ajelemaan! (Su. 27.01) Klo 10 | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 47 | 29.01.2008 10:17 |
| Olisiko kiinnostusta 9.12 ikaalisiin? | ¤Offi-Osku¤ | Tapahtumat | 27 | 19.01.2008 01:17 |