![]() |
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
~perustuu tositapahtumiin~
muistikuvani sairaalassolosta ovat hämärähköjä, persilien vaikutus oli yllättävän voimakas ja suuni huuhdeltiin hyvin perusteellisesti vatsaa ja suolta myöten ensi töiksi sairaalassa. suoneni pumpattiin täyteen lääkkeitä joten muistan vain pätkiä sieltä täältä. ensimmäinen muistikuva on se kuinka hoitaja juttelee toiselle "kyllä, se on katetroitava" olin kuulemma istunut vessanpöntöllä tuskaisen näköisenä ja renkannut vesihanaa, mutta pissa ei vain tule. katetroiva hoitaja oli ihana, hän oli homssuinen 4-kymppinen naishenkilö, naamassan lukematon määrä syyliä. hän katseli minua jalkojen välistä irstaalla ilmeellä ja harmitteli kun "meni väärään reikään". tämä kokemus tuotti minulle sen verran tuskia että vaivuin horroksenomaiseen tilaan. seuraava muistikuva on se että herään hoitsun jälleen jutellessa toiselle "on otettava ulostenäyte" olin todella huonossa kunnossa vielä ja minut pakotettiin jälleen pöntölle pakertamaan. vatsani oli kipeä (sieltä oli jouduttu amputoimaan osia persilin aiheuttamien "vammojen" takia) ja istuin tuskissani pöntöllä. hätä oli mutta puristusvoimaa ei. annoin kaikkeni sairaalan liian pieneen kakkapurkkiin ja hikisenä ja väsyneenä lähdin viimeisillä voimillani kiikuttamaan purkkia hoitajalle. siellähän hoitaja olikin (7 muun hoitajan kanssa) käytävällä, ojensin purkkia hoitajalle mutta irrotin otteeni aavistusta liian aikaisin, koko sairaala pysähtyi hetkeksi, tuijottamaan ilmassa pyörivää paskapurkkia, kuulin huutavani EEEEEIIIII, ja purkki mätkähti lattialle.... loppu on historiaa, itse valahdin tajuttomaksi... siinä muistikuvani sairaalasta, kerron lisää jos muistini palautuu (jota en toivo) kk k&k -orsilaine- ajatelkaa, jos maailma olisi perse. ja toinen persposki olisi ihmiset jotka tunnet ja toinen ihmiset ketä et tunne, niin silloin, sinä olisit persereikä. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|