Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 20.08.2009, 10:24
Luigi81 Luigi81 ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 19.12.06
Sijainti: Tammela, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja härdelli Näytä viesti
En tiedä onko vika asiakkaassa vai myyjässä, jos puolen tunnin odottelun jälkeen saa lähinnä v""tuilut niskaan ja tunteen et kaikki on asikkaan syytä. Jopa se et myyjä ei ole akaltaan saanu edellisenä yönä. Kai se on kuitenkin asiakaspalvelu ammatti, jos ammatin valinta on menny perseellee, niin on mulla vara valita kilpailevakin yritys ja todeta homman toimivan ihan eri malliin. Osaava myyjä osaa kyllä varoittaa jos ei ole itse varma osan/osien sopivuudesta.

929 mazdan jarru rummut on paljon isommat ku 323:sen ja samaan syssyyn anto vielä pienempi rumpusen kengät. Tämäkö on sitä ammattitaitoa?

Jarru putken ostokin tuottanu ongelmia. Ensinnäkin nippoja putken päähän on myyjän mielestä miljoonia! Melkein yhtä montaa tyyppiä oli putken pään prässäyksiä. Siirtyminen kilpailevaan liikkeesseen poisti nämä ongelmat, myyjä minun empimisestä huolimatta oli varma nippojen ja putken päiden sopivuudesta. Ehkä olis pitäny olla mallit mukana, mut en jaksa nähdä vaivaa enää kun tiedän et se onnistuu ilman malliakin.

Toinen mielenkiintoinen seikka on puhelinkyselyt. Myyjälle se on huonoa bisnestä koska se vie kallista aikaa. Otsikon firmaan soittaminen onkin tehty vaikeaksi, odottelu kestää yleensä yli 10min. Kilpaileva firma vastaa yeensä alle 15s. Hinta erotkin huomattavia puhelimella kysyttyinä, syykin selvisi. 10min odottelun jälkeen kuulee ovh hinnan, 15s odottelun jälkeen kuulee jo tingityn hinnan. Kumpaanko sinä lähtisit hakemaan osan? Jonotatko 1/2tuntia, maksat osasta110e, vai käveletkö tiskille kahvikuppi kädessä hymyilevien myyjien luokse ja maksat osasta 90e? Onko puhelimeen vaistailu sittenkään kannatamatonta?

Ehkä olen vähä suivaantunu, mut kaikki edelliset tekstit on totista totta.

Edit. Se mzda oli n.vm90 323 sedan. Oisko ollu jollain muullakin ongelmia takajarrujen kanssa. Edellinen asentaja oli laittanu pienet kuulat jarruputken ja sylinterin väliin.
mulla oli tommonen vm.90 323 pari vuotta ja jarruputkien nippoja oli kokeiltavana n.4 eri tyyppiä kun korjaamolla siihen takajarruja tein...joko eri kierteellä tai kartiokulmalla...ilmausruuvejakin kai 3 erilaista... tehtaalla lyövät sitä osaa mitä sattuu sinä päivänä käteen saamaan... kyllä noihin vaihtoehtoja löytyy lähes joka osaan. itellä oli hyvä kun auto oli nosturilla ja asiantunteva varaosapalvelu vieressä... "koitas jos toi sopii...."

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Millon on Kuopio miitti VonLeka Tapahtumat 3 24.11.2007 16:12
Ostetaan patroliin napalukot, 3.3diesel, kuopio VonLeka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 18.11.2007 15:39
Jos Jeep hajoaa välille Kerava - Kuopio Saija Chit-Chat 6 03.08.2007 07:05
Von jotain Kuopio Bruno Chit-Chat 50 09.07.2006 09:20
Kuljetusta tarvitaan Lapinmaa - Kuopio (Järjestyny Kupla Tekniikka & Jutustelu 0 04.03.2005 17:55

Sivu luotu: 19:56 (GMT +2).