![]() |
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joo kattelin systeemiä. Kyseessä Mid American automaattinen Cool fan switch -kitti. Helpolta näyttää.
Alkuperäinen anturi kannesta irti ja uusi ruuvaten tilalle. Sitten liitin (2 johtoa) laitetaan rosvoilla, vai miksi niitä kutsutaan, tuulettimien releiden piuhoihin kiinni. Piuhat nippuun nätisti nippusiteillä ja liitin kiinni anturiin. Piuhat voi tietysti liittää myös juottamalla ja kutistesukkia käyttämällä jos on sähkärin vikaa eikä tykkää "rosvoista". Anturi käynnistää tuulettimet 93C (200F) ja sammuttaa ne 85C (185F):ssa. Kuulostaa hyvältä. Hintaa satsilla oli joku $25 (anturi + piuhasarja joka pakollinen 90-91 malleille). Vette '91 Kupla '00 Land Rover '66 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki 1.0 moottorin lämmöt | mettäsika | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 22.10.2009 15:19 |
Lämmöt kuormaa vetäessä? | dieselmoottori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.07.2006 10:35 |
Moottorin lämmöt | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.03.2006 16:50 |
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? | lepuska | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.12.2005 23:22 |
Halpa tarkistus:Lämmöt | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 16.04.2004 09:30 |