![]() |
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Joo, kuten ZR-1 sanoo lämpöjen ei kuitenkaan kuulu mennä punaiselle. Eli se nousee vauhdilla siihen ihan lähelle, sitten flekti lähtee käyntiin ja nousu pysähtyy - jos kaikki toimii. Ei ole kiva fiilis mutta auton tapa. Jos sitten jossain on vajaatoimintaa niin sehän voi myös ylikuumentua, keittää, hajota jne...
Ostin tässä talven aikana semmosen automaattisen kytkimen mutta en ole vielä laittanut kiinni. Alkuperäinen anturi korvattiin uudella ja johdot piti kait kolvata vanhoihin. Tarkistan tämän kun pääsen himaan. Manuaalikytkin on vaikeempi laittaa koska piuha pitää vetää ohjaamoon ja kytkin asentaa johonkin. Kysäise Finvettestä mikä olis projektin kustannus. Vette '91 Kupla '00 Land Rover '66 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki 1.0 moottorin lämmöt | mettäsika | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 22.10.2009 15:19 |
Lämmöt kuormaa vetäessä? | dieselmoottori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.07.2006 10:35 |
Moottorin lämmöt | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.03.2006 16:50 |
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? | lepuska | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.12.2005 23:22 |
Halpa tarkistus:Lämmöt | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 16.04.2004 09:30 |