Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 06.05.2003, 14:58
ToniH:n Avatar
ToniH ToniH ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 174
Perusasetus

Joo, kuten ZR-1 sanoo lämpöjen ei kuitenkaan kuulu mennä punaiselle. Eli se nousee vauhdilla siihen ihan lähelle, sitten flekti lähtee käyntiin ja nousu pysähtyy - jos kaikki toimii. Ei ole kiva fiilis mutta auton tapa. Jos sitten jossain on vajaatoimintaa niin sehän voi myös ylikuumentua, keittää, hajota jne...

Ostin tässä talven aikana semmosen automaattisen kytkimen mutta en ole vielä laittanut kiinni. Alkuperäinen anturi korvattiin uudella ja johdot piti kait kolvata vanhoihin. Tarkistan tämän kun pääsen himaan.

Manuaalikytkin on vaikeempi laittaa koska piuha pitää vetää ohjaamoon ja kytkin asentaa johonkin.

Kysäise Finvettestä mikä olis projektin kustannus.

Vette '91
Kupla '00
Land Rover '66
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzuki 1.0 moottorin lämmöt mettäsika Tekniikka & Jutustelu 12 22.10.2009 15:19
Lämmöt kuormaa vetäessä? dieselmoottori Tekniikka & Jutustelu 1 23.07.2006 10:35
Moottorin lämmöt SKO Tekniikka & Jutustelu 3 09.03.2006 16:50
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? lepuska Tekniikka & Jutustelu 6 02.12.2005 23:22
Halpa tarkistus:Lämmöt sevy.8 Vuosimallit 1984-1996 1 16.04.2004 09:30


Sivu luotu: 02:25 (GMT +2).