Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 05.05.2003, 18:38
MIC4-90 MIC4-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.03.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 225
Perusasetus

Kiitoksia hyvistä vinkeistä ja nesteet vauhdettu ja syylari putsattu, mutta tuo manual tai cold fan switch kuullostavat tarpeelliselta koska pääkaupungin seudulla asun ja tuo ruuhka-ajo on aika yleistä. Siksi kysynkin kun autoni on Finnvetessä huolossa juuri nyt niin onko noiden katkasijoiden asennus vaikeaa. Kyllä itse kaiken muun teen, mutta sähkötöihin en viitsisi lähteä sähläämään. Eli millasesta hommasta on kyse jos jomman kumman kytkimen laittaa? Cold fan on ehkä toimivanpi, mutta jos manual on helpponakki niin sekin käy. Vai kannattaako soittaa Finnvetteen ja pyytää heidän tekemään homma? Kiitoksia taas avusta.

T:Mika

ps.täytyy myöntää että melkein halvauksen ekoilla kerroilla sai kun lämpöjä seurasi euro-tyylisesti=)



-The Heartbeat of my Corvette is winning-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
suzuki 1.0 moottorin lämmöt mettäsika Tekniikka & Jutustelu 12 22.10.2009 15:19
Lämmöt kuormaa vetäessä? dieselmoottori Tekniikka & Jutustelu 1 23.07.2006 10:35
Moottorin lämmöt SKO Tekniikka & Jutustelu 3 09.03.2006 16:50
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? lepuska Tekniikka & Jutustelu 6 02.12.2005 23:22
Halpa tarkistus:Lämmöt sevy.8 Vuosimallit 1984-1996 1 16.04.2004 09:30


Sivu luotu: 08:51 (GMT +2).