![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Noniin, näköjään onnistui tuo kuvien laittokin, ei tarvittu apupakettia ![]() ![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() onhan se tavallaan ammatinkin puolesta tuttua puuhaa että pakkokai se on kiinnostaa.ainut ongelma on vain tällä hetkellä se meidän hallin epoksilattia mikä ei tykkää hitsiroiskeista ja liiallisesta rasvasta.ensi viikolla täytyy etsiä kokkolasta paikka missä suorittaa kanttaukset ja sikkaukset kun se ei sormipelillä onnistu ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kantsii siinä AKK:lla käydä kysymässä noista pokkaamisista, tiiätkö missä se paikka on ? Siellä ainaki toi pokkaaminen onnistuu ja se toinen opettaja on ihan pirun tarkka vielä ku se tekee noita asiakastöitä. Kalevi Niskanen on sen nimi, sitä kysy jos käyt siellä, se toinen opettajista on ihan täys kuspää, vittuilee vaan jos kysyy jotain
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Juu, samalla kannattaa sitä palkkia kysyä sieltä, myy varmasti halvalla sieltä, jos sopivaa löytyy. Siellä vaan ei oikein hirveästi ollu eri vaihtoehtoja tota palkkia ainakaan sillonku ite siellä olin. Mut kannattaa kysyä siitäki
![]()
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
#6
|
||||
|
||||
![]() ei liity mitenkään tähän mutta mallailtiin aikoinaan noita 35tuumasia myös suvun vanhaan datsuniin..jotenkin ison näköiset kun vertaa noihin korotettuihin vehkeisiin.löytyykö kenelläkään muuten kyseiseen 1500:een ehjiä peltiosia? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
"Yks iso on parempi ku kaks pientä" Nissan Patrol GR Y60 RD28T vm-91 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
#9
|
||||
|
||||
![]()
tuli rymyttyä taas auton alla ja tutkittua mitä sinne täytyy tehdä.no kori oli irti takimmaisista kannatinkohdista ja toiseksi takimmaisista.no kolmannes poikkipalkki nyt kannattelee kun hitsasin se aiemmin helmapalkkeihin kiinni ja se on kokonaan jytäkkää tekoa.no seuraavakin palkki oli hapan mutta etummaiset tuntui olevan vielä kopakassa kunnossa.helmat oli kauttaaltaan paperia molemmin puolin ja lattiaa takapenkeistä taaksepäin ei oikeastaan olekaan.isoja reikiä mollotti vain siellä täällä. isoin oli noin 50x70. ilmankos sieltä hiukan suhinaa tuleekin ajaessa.pyöräkaarissa oli myös sanomista..voi piru kun joutuu ihan töitä tekemään tuon kanssa. no otin siinä lattialla köllötellessäni mittoja ja kirjoittelin paperille millaisia profiileita tarvitsee niin kai ne on helpoin käydä kanttuuttamassa suoraan jossain akk:lla niin homma etenee sitten mukavasti.täytyy huomenna vielä kysellä sieltä katsastusasemalta mitä ne sanoo jos lyhennän tuota peräpäätä vaikka sen 20 senttiä.tarkoitus olisi pitää se pakettiautona penkkeineen...miten lie...tarvinneeko sitä sitten muuttaa johonkin eri luokkaan niinkuin huoltoautoksi???
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
voiko olla totta ? | 4x4opel | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.10.2007 22:13 |
Liian hyvää ollakseen totta. | L-200 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 17.10.2004 09:00 |
Unelmista totta | Humu | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 14.01.2004 21:12 |
Totta vai tarua? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 13.01.2004 02:15 |
Astrologia on totta! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:58 |