![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeps, kiitokset jätkille, oli mukava käydä tutustumassa hieman erilaiseen autoharrastukseen! Vaikka ei aivan täysin tuntematon laji ainakaan mulle ollut (muutama kaveri ajelee offia ja tulihan sitä itsekin intissä kuskina ollessa rymyttyä masilla ties missä...) niin oli tällä vierailulla silti sellainen pieni vaikutus että piti jo nettiautosta katella mihin hintaan niitä maastureita saakaan... ; ) Noh, jos se "järki" voittais... heh... T: matsu (valkoinen sierra iS)
|
|
|
||||
|
||||
|
matsu perkele!! älä anna sen järjen voittaa
hommaa vaan se auto!
|
|||
|
|||
|
Niin no, järki ei ole voittanu enää aikoihin, miten mulla muuten ois 10 voortia... Maljallahan ois näkyy suzukeja... ottaskohan se sierran vaihossa?! Onneks ei oo rahaa ostaa mitään suoraan...
No, seuraavaks TML trophyyn kiusaamaan itteään... ; ) matsu |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
tervetuloa uudestaankin.
|
|
|
|||
|
|||
|
Anna vaan sen järjen voittaa, ihan niin kuin minullakin joku aika sit.. Elikkäs osta vaan se kiesi
. Ei raudassa raha ole hukassa, paitsi minun tapauksessa ohuen ohuessa pellissä ja sitäkin ohuemmassa rungossa ..
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
. Eikös tämä yleisö laji olekkin? Käsittääkseni euroopan tehokkain monsteri ajelee asfaltilla???? Jospa ajelisin omallani vain suletuilla hiekkateillä, ei tulis kalustorikkojakaan![]() ![]() ![]() http://forums.offipalsta.com/attachm...1&d=1246000992 Viimeksi muokannut härdelli : 30.07.2009 03:13 |
|
|
||||
|
||||
|
GTI lehden juttujen taso on mielestäni noussut huomattavasti.
kerrankin kuvia muistakin vehkeistä kuin muovipuskureista. tietääkseni autoni kitti % ei ole vielä riittävä tuninkiin, mutta siellähän se. |
|
|
||||
|
||||
|
elikkä ollaan suunniteltu vänttisen ja tossavaisen kanssa saunailtaa (kesäkauden päättäjäiset) sawon offareittein kanssa n.3viikon päähän. miltäs kuulostaisi.
tossavaisella ja minulla olisi saunavene jossa saunottaisiin ja jatkot olisi vänttisen laivalla. eli toivomuksia ajankohdasta ja paikasta (kumpusaari-satama-vaajasalo-mustalahti-ritoniemi) eli ehdotuksia tulemaan palstalle tai sitten soittaen. |
|
|
||||
|
||||
Nordic Solutions Rallisprint
Onko kiinnostusta hinaushommiin 16.8 ajettavaan sprinttiin? Alustavasti juttelin Eskelisen Palin kanssa ja useammille maastureille olisi tarvetta.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
| Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
| Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
| Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
| Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |