![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulle olis kans saanut oranssei :'( Mut toimita mulle tarroja jossain vaiheessa Rinne saa luvan tuoda ne.
|
||||
|
||||
|
joo kun mä saisin ne mukaan sieltä kotoa tänne töihin asti... me on täs rinteen kans parannettu maailmaa taas koko ilta muutenkin....
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo soittelin niin se ilmianto ettet oo saanut tuotuu tarroi
![]() Te ahkerat työläiset köh..
|
||||
|
||||
|
Jep nyt on tarrat noudettu kiitos taas.. Ihme maali tos suikas kun ei perkele meinaa mikään tarra ottaa kiinni
laseihin kyl nappais kiinni.. kattoo pysyykö kun sain sen siihen vaivoin liimailtuu.
|
||||
|
||||
|
KIITOS!!
pikanako pistit kun nyt jo tuli meinaan tarrat
|
||||
|
||||
|
eikait ny ihan pikana... mutta jos itella ei aivan ole vieraantunut tuosta kirjeiden kantamisesta.... eikös ne top gearissakin juuri kisanneet kumpi on nopeampi, auto vs. kirjekuori...
|
|
|
||||
|
||||
|
Laittelin privana kyselyä ja varuilta osoitetiedot
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Takalasi tarrat... | savlari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.02.2007 16:12 |
| MMC:n uudet tarrat | TOHJ61 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.09.2006 18:37 |
| MMC:n kevätkokous 7. 3 ( Tarrat valmiina! ) | TOHJ61 | Tapahtumat | 18 | 13.03.2006 11:57 |
| Offipalsta tarrat, episode 2 | veejii | Chit-Chat | 1 | 20.04.2005 19:00 |
| offipalsta.com tarrat postitettu tilaajille | veejii | Chit-Chat | 60 | 19.04.2005 17:20 |