Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1953-1962
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 19.04.2003, 21:01
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Niin onkos autosi alunperin ollut edes räbällä ?
Autojahan sai jokoa kovalla katolla tai ilman ja useimmiten kovemmat koneversiot otettiin hardtopilla koska turvakaaretkin piti johonkin saada...näin omassa ex-fueliessani joka muuten voipi olla viimeinen 283 f.i. auto mitä tehty (18´s viimeinen 61 mitä valmistettu).Jos oli moleammat niin hardtop oli lisävarusteeksi ruksattu.
Juuh autolla on kisahistoria mutta millainen tarkemmin on kyssäri ja sellaiseksi jää...fakta kuitenkin on että tätä nostalgia pläjäystä ei entisöidä vaan pidetään ajalleen uskollisena 60-luvun Hot Rodina.
Itse meinasin tehdä sen erheen että hankkisin räbämekanismin ja sellaisen muuten härmästä aikoinaan bongasin, ikäväkseni voin todeta että nekin kamat löysivät tiensä Ruotsiin.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
RR Classicin pyyhkijöiden mekanismi: miten räplätä kesämies Tekniikka & Jutustelu 5 14.11.2007 18:32
Suzukin alkup. rättikaton "takaluukku"? Palex Tekniikka & Jutustelu 2 26.05.2007 19:06
m : hj:n alkuperäinen vinssipuskuri HannuN O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 02.04.2006 21:11
RE:Onko tietoa BJ 42:sen rättikaton tekijöistä...? tp Tekniikka & Jutustelu 0 15.08.2003 14:12
RÄTTIKATON VAIHTO BBC-73 Vuosimallit 1968-1982 0 12.11.2002 13:59


Sivu luotu: 03:10 (GMT +2).