![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() nii, en minäkää nimee kysyny. onneks kaikki ruottalaiset puhuu hyvin lontoota, ku noilla ruottin tunneilla oli koulussa parempaa tekemistä, ni paikallinen murre ei oikee taivu... vastaan ei oo tullu yhtään ruotsalaista, jonka kanssa ei voi keskustella lontoon murteella.
|
|
||||
|
||||
![]()
Joko on löytynyt paikallinen KÅÅPEE tai LIPPÅNEN??
![]()
|
||||
|
||||
![]()
nyt on eka viikonloppu vapaata, et on aikaa lähtee etsimään...
parin viikon päästä pitäs lähtee käymää katsomaan sitä ylämäkiautoa. pikkuhiljaa... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ruotsissa offroad tarvikkeita? | anssi80 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2009 23:01 |
lontoon keskutassa alan liikkeitä? | Jörmelö | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 06.09.2007 17:12 |
Ruotsissa Sj vm 00 DIESEL !!!! | finvalp | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 01.04.2006 09:44 |
Formula offroad kisoja peruttu Ruotsissa vai!!!??? | Tapahtumat | 1 | 29.04.2005 17:31 | |
Maasturin renkaita myyviä liikkeitä? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.02.2005 21:24 |