![]() |
|
|
|||||||
| This And That Everything that does not fit under any other category |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#19
|
|||
|
|||
|
Saakeli unohdin herätä aikaisin. Kello on melkein puoli kolme ja mä nousin vasta nyt sängystä. Aamuheijaria ei ole, johtuu varmastikin kemiallisesta unestani.
Krapulaa ei ole, vähän kyllä pöhnäinen olo. Rupeen hieromaan tota kamaa itteeni kyllä vähän useemmin, ne viis naista oli kyllä mukava yllätys. --------------------------------------------- Tulkaa rivissä tai jonossa niin pinossa lähdette. -tuska- |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| anti-squat | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.05.2006 11:23 | |