Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > General talk > This And That
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

This And That Everything that does not fit under any other category

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 19.04.2003, 13:23
tuska tuska ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 14.02.02
Sijainti: Hellcity, Fineland
Viestit: 594
Perusasetus

Saakeli unohdin herätä aikaisin. Kello on melkein puoli kolme ja mä nousin vasta nyt sängystä. Aamuheijaria ei ole, johtuu varmastikin kemiallisesta unestani.

Krapulaa ei ole, vähän kyllä pöhnäinen olo.
Rupeen hieromaan tota kamaa itteeni kyllä vähän useemmin, ne viis naista oli kyllä mukava yllätys.

---------------------------------------------
Tulkaa rivissä tai jonossa niin pinossa lähdette.

-tuska-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
anti-squat Tekniikka & Jutustelu 2 11.05.2006 11:23


Sivu luotu: 09:15 (GMT +2).