Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.07.2009, 18:26
Offens Offens ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 13.09.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 24
Perusasetus

Puristuspaineetki mitattu

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.07.2009, 20:14
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 912
Perusasetus

Venttiilit kantaa??
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.07.2009, 09:21
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Ajoitusmerkit juurikin tuon Kartsen laittaman kuvan mukaan.
Puristuspaineita ei mitattu kun ei löydy adapteria että sais mittarin kiinni,eikä yhtään ylimääräistä suutintakaan jotta sais tehtyä adapterin.

Vaihtoehdot käy vähiin eli joko venttiili kantaa jostain syystä tai sit puristukset on muuten kadoksissa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.07.2009, 10:03
Offens Offens ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 13.09.08
Sijainti: Raahe
Viestit: 24
Perusasetus

Varsinainen asiantuntija en ole, mutta eikö kampi kierrä puolet hitaampaa kuin nokka, joten nokka voi olla väärällä kierroksella??
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.07.2009, 11:47
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Tuo nokan merkit kohillaan niin ei voi olla silloin väärin koska akselista ei ole irroitettu hammaspyörää.

Mutta syy tais selvitä.
Nakkasin kannen kiinni niin kakkosen ja nelosen imuventtiileissähervoton välys.

Joten viimekertaisessaq asennusvaiheessa ilmeisesti/todennäköisesti sukkapuikko mennyt nostimen sivuun ja näinollen ei ole imuventtiili avautunut laisinkaan.

On se kumma kun muuten naftasta tykkää tuollainen kiuas mut sit jos raakana tarjoo niin ei kiinnosta
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.07.2009, 14:13
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Jepjep!
Kone kasassa ja kaks naftahumalassa ollutta sylinteriä tuli töihin.
Ja ainut mitä muutettiin oli kahden imuventtiilin välystä.
Tyhmänä en kattonut venttiileitä säätäessä että myös avautuvat.
No jotain uutta tällekin päivälle ja vielä kun sais ahtoputken takas ni pääsis koejaolle.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol sd33 mäntien irroitus ? bluevan Tekniikka & Jutustelu 7 13.04.2009 14:50
Myyty patrol-89 sd33 HELLE O/M/V Ajoneuvot 2 01.12.2008 16:59
Perän rallatus. Hyvät neuvot tarpeen. JERKKU Tekniikka & Jutustelu 10 21.02.2008 19:55
O: patrol sd33 turbo kamat mikkoimp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 16.05.2007 08:42
M: Nissan Patrol sd33 myyty tapsa4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 12 18.04.2006 09:36


Sivu luotu: 20:27 (GMT +2).